Jak się nie pogubić w ofertach?

30

Wojtek Jabczyński

Komentując ostatnie nowości, zwróciliście uwagę, że jest ich coraz więcej i niełatwo się ogarnąć. Dlatego zainteresowanym polecam odwiedzić stronę z zebranymi w jednym miejscu usługami i promocjami oraz sprawdzić naszego wirtualnego doradcę oferty Orange na kartę. W kompendium znajdziecie wylistowane usługi i promocje występujące w wybranych taryfach oraz przeczytacie ich skrócony opis. Poznacie cenę, ważność i sposób włączenia. Jeśli chodzi o wirtualnego doradcę, to po uruchomieniu aplikacji wystarczy odpowiedzieć na 5 prostych pytań, aby dostać sugerowaną taryfę wraz z listą usług, odpowiadających potrzebom.

komentarze

  • Underekk (78.8..**)
    2011-09-16 09:16:49
    Fajna sprawa ten doradca tylko mam jedną uwagę. Mianowice przy sposobie doładowań warto dodać coś dla osób które zasilają konto większymi kwotami i regularnie np. co miesiąc.
  • PRC (85.222..**)
    2011-09-16 10:14:17
    Spoko zabawka, już jakiś czas temu widziałem... Choć na 3 próby (starałem się mu (doradcy oferty na kartę) pomóc, naprowadzić) ani razu nie podpowiedział mi NGO z którego korzystam, a kalkulator i rozum (nie ten od serca ;-)) sugeruje, że to właśnie NGO (poza konkurencją) jest dla mnie (naj)lepsze... Tak więc jako ciekawostkę obejrzałem, z porad nie skorzystam... Zapewne wynika to z przyjętej koncepcji - mało pytań, i bardzo proste, ogólnikowe pytania... Bardziej dla "przeciętnego użytkownika" - - - A może by tak wersje Pro? ;-)
  • .wu (77.255..**)
    2011-09-16 10:21:25
    "LOL", jak się nie pogubić? Skorzystać z prostych taryf a nie tych pokręconych na pomarańczowo…
  • Underek (78.8..**)
    2011-09-16 10:37:11
    Mi zawsze ONE wychodzi. Ciekawe dlaczego:>
    Wojtku jeszcze żeby były informacje co ile trwa i kiedy trzeba zasilić konto to byłoby genialnie.
  • lukaaa1979 (85.28..**)
    2011-09-16 11:12:23
    nie bardzo rozumie ze wychodzi mi taryfa orange ONE a powinna pojawic mi sie Orange POP dziwne podejscie do klienta....
  • feodor (77.236..**)
    2011-09-16 11:31:56
    Zróbcie cos takiego jak w killbillu. Niech doradca przeliczy moje rozmowy i podpowie czy aby nie przeplacilem korzystajac z takiej oferty.
  • Jamessz (83.168..**)
    2011-09-16 11:48:21
    Brakuje jeszcze informacji co sie wzajemnie z czym wyklucza i czy pobiera opłatę z konta promocyjnego czy tylko z głównego (np. Popzona)
  • travis (83.142..**)
    2011-09-16 13:37:57
    Rozwiązanie z doradcą jest faktycznie przydatne. Przy ilości pakietów i usług, które są oferowane można mieć problem z wyborem tej konkretnej. Pewnie wiele osób w ogóle dowie się o wielu rozwiązaniach, które do tej pory nie były im znane.
  • imienick (89.77..**)
    2011-09-16 13:52:45
    Witam Panie Wojtku, proszę o pilną pomoc. Z konta mojego numeru pre-paid zniknęło 455zł, a więc spora ilość złotówek. Według mojego zgłoszenia mailowego do BOK dostałem informacje, że środki te zostały mi zabrane poprzez nadużycia związane z usługą "ubezpieczenia podróżne". Tylko jest to 100% nieprawdą. Znam dobrze historię swojego konta i każda najdrobniejsza złotówka pochodziła z legalnych doładowań kodów, zdrapek, które realizowałem osobiście. Nigdy nie dostawałem, nie kupowałem od innych osób przelewów SMS np. tych dostępnych na allegro.pl. Realizowałem tylko własne legalne przelewy SMS z kodów, zdrapek. Jak to możliwe, że zabrano mi te środki?? Liczę na Pana pomoc.
    Chciałem także poinformować, że jeśli moja sprawa nie zostanie potraktowana poważnie i z należytą starannością, a pieniądze nie wrócą na moje konto sprawę kradzieży środków z mojego numeru przekażę UKE, UOKiK oraz zgłoszę sprawę odpowiednim organom ścigania.
    Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
  • gośść (89.68..**)
    2011-09-16 14:25:58
    Czy 50 usług to naprawdę powód do dumy?! Zresztą z komentarzy widać, że nawet sam doradca się w nich gubi ;)
  • Krzysiek87 (83.27..**)
    2011-09-16 15:00:04
    Trzeba przyznać,że Orange ostatnio wprowadziło trochę promocji.Jeszcze TP powinno odświeżyć telefonię stacjonarną np: wprowadzić nielimitowane rozmowy w sieci PSTN.
  • (178.183..**)
    2011-09-16 15:20:26
    Jeśliby nie liczyć usług ratunkowych (typu Kredyt czy Gwarancja Zwrotu) to Orange ma 45 pakietów obniżających koszty, albo promujących doładowania :O Za punkt honoru powinniście przyjąć dobicie do 50 ;P Chcemy więcej pakietów, duuuużo pakietów.
  • jamessz (91.94..**)
    2011-09-16 17:48:02
    Panie Wojtku, a kiedy planujecie udostępnić w OFnK możliwość połączenia przez VPN, bo to co idzie bez problemu na iplusie w OFnK niestety jest nieosiądalne i absolutnie nie mam pojęcia dlaczego Orange blokuje ten protokół szyfrowania danych ?
  • PRC (85.222..**)
    2011-09-16 18:02:24
    Do VPN masz inny APN, ale chyba na PrePaid nie działa... Ogólnie Orange ma kilka "ekstra rozwiązań" jeśli chodzi o Internet, jak choćby kompresja grafiki...
  • Krzysiek (83.30..**)
    2011-09-16 18:53:08
    @8 imienick (89.77..**)

    Bardzo łatwo to sprawdzić, wszystko masz w historii doładowań w "Orange on-line", jeśli mówisz prawdę (w co jednak wątpię - bo z tego co wiem nie kasowali środków na chybił trafił), to wejdź tam i wyślij (od jakiegoś 20 sierpnia do 14 września) to do BOK i zapytaj, które doładowania zakwestionowali.
  • Krzysiek (83.30..**)
    2011-09-16 18:54:01
    Promocja dla fanow kodow! Wyslij do 21.09 na bezplatny numer 880 nowy 14cyfrowy kod doladowan za 25zl + haslo KODY a otrzymasz 25zl na konto promocyjne na 14dni

    np. „12345678901234 KODY”
  • MAURYCY (89.74..**)
    2011-09-16 20:38:07
    Coś nie tak jest z info o pakietach internetowych dla taryfy Orange One: http://i55.tinypic.com/ion3hs.png
    Ten krótki kod aktywuje "co druga minuta gratis" a nie pakiet 100 mb.
  • k@rpiu (89.229..**)
    2011-09-16 21:31:40
    Dla wszystkich, którzy tęsknią za kodami, przygotowaliśmy specjalną promocję doładowań. Od dziś do środy 21.09 za doładowanie konta kwotą 25 zł przyznajemy 25 zł na konto promocyjne! Wystarczy wysłać SMS-em 14-cyfrowy niewykorzystany kod doładowujący i hasło KODY pod bezpłatny numer 880 (przykładowa treść SMS-a: "12345678901234 KODY")

    Dla niedowiarków link http://www.facebook.com/orangepolska

    Pozdrawiam ;) k@rpiu
  • Jamessz (83.168..**)
    2011-09-16 21:59:11
    Na Orange.pl jest informacja o interesujących obnizkach telefonów (co prawda w wyższych abonamentach) ale do 20.09 jest możliwość kupienia taniej (ale niestety nadal stosunkowo drogiej) słuchawki, szczególnie w opcjach na 36 miesięcy.
  • Underek (79.186..**)
    2011-09-16 22:53:35
    @MAURYCY nie tylko tutaj jest błąd ;)

    A teraz mały skok w bok ;)
    Wojtku zacznijcie inwestować w szkolenia pracowników salonów! Wchodzę dziś do jednego salonu mam problem z dwukrotnie pobraną opłatą za Orbitę. Pani w informacji mówi mi że "ta usługa nie jest dostępna w Pana ofercie", Po jakiś 5 minutach pani zmieniła zdanie a jej kolega powiedział że od tego jest *100 a nie salon!!!! O sytuacji kiedy nie mam środków na koncie z winy Orange już nie pomyślał.
  • Lukasz (178.235..**)
    2011-09-17 16:17:18
    Proponowałbym przy okazji uaktualnienie ofert w "filtrze", bo dalej bazuje na tych z maja :)
  • imienick (89.77..**)
    2011-09-17 18:08:49
    @14 PRC - Takie podstawy to ja znam, a prawdę mówię, mogę to zeznać przed każdym Sądem w Polsce. Środki znikały mi w dniach 3 i 4 września. Jest kilka różnych kwot na minusie od 5 do 197zł. Zostałem potraktowany jak jakiś złodziej i wrzucony do jednego worka razem z użytkownikami, którzy rzeczywiście posiadali środki z tego nadużycia. Na razie obsługa BOK mnie olewa, bo o jakąś konkretną, szczegółową i popartą dowodami odpowiedź na piśmie lub e-maila muszę się cały czas dopominać. Dlatego tutaj napisałem. Ale na razie pomocy również brak. Panie Wojtku pomoże Pan :) ?
  • PRC (85.222..**)
    2011-09-17 21:31:25
    @imienick: To chyba nie do mnie, a do Krzysiek#15 - nick jest POD wypowiedzią... :-) - - - Ale jak faktycznie wszystko wszystko jest tam czysto, to jak najwięcej szczegółów do Orange, pełne (Twoje) dane - i, że składasz to w trybie reklamacji, oraz oczekujesz pisemnej odpowiedzi... A później cierpliwie czekaj 30dni...
  • albert (178.235..**)
    2011-09-18 11:25:23
    Wojtku, bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza dla osób, które migrują do Orange. Może też pozostałe segmenty? To tak na przyszłość, bo sam do niedawna nie wiedziałem o takiej opcji jak telekonferencje i inne usługi w segmencie biznesowym.
  • kinga (95.49..**)
    2011-09-18 11:39:04
    jaki na dziś kod??
  • jamessz (83.168..**)
    2011-09-18 16:20:30
    Dzisiaj wziąłem udział w ankiecie badającej nową usługę "doradca usłg na kartę" - nie ukrywam że to już dla mnie jest żenujące żeby badać zadowolenie klientów z doradcy usług w których można się połapać tylko biegle władając i żąglując informacjami - a wyszukiwanie odpowiedzi na pytanie i możliwośći "sukces/ zrezygnuj" świadczy o tym że chyba powoli ktoś zaczyna się orientować że 50 pakietów to nieco skomplikowana oferta do wyboru
  • Astis (77.237..**)
    2011-09-19 14:20:00
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=7728622 WOW ! Dziękuję za podsumowanie tych wszystkich ofert i promocji - Wojtku teraz to chyba nikt nie powie, że za dużo ... moi Rodzice też sobie chwalą takie podsumowanie.... POZDRAWIAM ! :)
  • wacek (193.59..**)
    2011-09-19 19:04:07
    Takie kompednium wiedzy w postaci doradcy to dobry pomysł, Orange działa
    w dobrym kierunku bo teraz ciężko zorientować się w gąszczu ofert, taryf
    i promocji. Tym bardziej że czasem trudno zakwalifikować daną ofertę np.
    połączenie Freedoma z Free.
  • WujaWojtas (85.221..**)
    2011-09-19 22:53:01
    Dobrze, że jest wybór. Dla moich potrzeb idealna jest OFnK, jednak wszystkie oferty Orange mają dwie wady, krótki czas na wychodzące i przepadanie środków po 30 dniach. Nie mówię tu, że ma być jak w Play Freshu, że za 5 PLN jest ważność 12 miesięcy na wychodzące, ale chociaż jak w Mbank Mobile, gdzie 50 PLN daje 6 miesięcy na wychodzące, kasa mogłaby też nie przepadać w okresie ważności przychodzących. To jest do poprawki!
  • Przemyslaw (89.77..**)
    2011-09-21 07:55:08
    To już dobry krok, ale poprosimy o więcej! Jak zmieniałem córce abonament na kartę, to 5 pytań mi wskazało jedną możliwość, a killbill coś zpełnie innego z taryfy Orange - i słusznie, bo analizuje "trochę" wiecej danych. W końcu młodzież będzie racjonalniej dysponować moimi pieniędzmi :)