Pakiety bez opłaty za utrzymanie łącza

121

Wojtek Jabczyński

Kilka tygodni temu zapowiadałem, że wystartujemy z kampanią naszych promocji pakietowych w TP. Chodzi o te, w których jest już wliczona opłata za utrzymanie łącza, czyli FunPack HD, Neostradę z telewizją oraz Neostradę z nielimitowanymi rozmowami. Wielu z Was interesowało się taką ofertą, dlatego o niej przypominam. Szczegóły znajdziecie tutaj Polecam zwłaszcza najbardziej wypasiony zestaw za 129 zł, w którym jest: neo, 67 kanałów TV w tym 8 HD, VoD, nielimitowane rozmowy na stacjonarne w cenie abonamentu oraz nowy LiveBox WiFi.  

komentarze

  • Maniek99 (77.255..**)
    2011-10-25 14:09:05
    Szkoda tylko, że to VoIP i w razie awarii trzeba będzie zgłaszać reklamację z komórki. Czemu TP nie chce wprowadzić numeru stacjonarnego do kontaktu z infolinię Neo (już nie mówiąc o 800xxxxxx)?
  • Tomek (89.171..**)
    2011-10-25 14:18:57
    Tylko dlaczego nadal nie ma żadnego regulaminu, cenników rozmów, szczegółowej zawartości pakietów?
  • Krzysiek87 (79.191..**)
    2011-10-25 14:19:41
    Wojtku,dlaczego ze strony TP zniknął plan z nielimitowanymi rozmowami na stacjonarne międzynarodowe?Czy planujecie w telefonie HD włączyć usługę ACR?Pozdrawiam
  • Pawlisko (77.237..**)
    2011-10-25 14:34:27
    jak bez opłaty za utrzymanie łącza jak owa opłata została ukryta w abo za telefon-81zł to jakaś pomyłka,jeszcze żeby to wykorzystać ale do kogo zadzwonię,jak nikt nie ma stacjonarnego,każdy komórkę.(znaczy ja mam,i wujek ale tylko po to żeby można było mieć internet-i to nie neostradę)poza tym darmowe rozmowy w sieci to ja mogę mieć w komórce-za 10zł zamiast za 81 na stacjonarki bo i tak nie ma do kogo zadzwonic.
  • han1054 (83.0..**)
    2011-10-25 15:51:45
    Wojtku kiedy na portalu TP przy logowaniu sie na konto będzie można złożyć dyspozycje na przyspieszenie DSL TP lub przedłużyć umowę na usługe DSL TP. Ciągle coś na koncie Tp.pl robicie a nie dodajecie nowych funkcjonalności. Pomyślcie o ludziach przecież możecie nam trochę ułatwić składanie dyspozycji na koncie tp.pl
  • jardo-g (153.100..**)
    2011-10-25 16:30:12
    Krok w dobrą stronę. Niemniej do szczęścia nadal brakuje kilku rzeczy w TV:
    - mały wybór programów radiowych,
    - brak programów Polsatu wtechnologii IP,
    - w VOD brak filmów w jakości HD.

    Przydałaby się też łatwa zmiana wersji językowej w pakietach "n".
  • pablo_ck (79.162..**)
    2011-10-25 17:21:08
    Brawo,oferta swietna.
  • Patryjota (31.63..**)
    2011-10-25 17:46:46
    Noł. Senkju, senkju, baj. ;-) nie no zabójstwo te teskty :)
  • Pablos (83.29..**)
    2011-10-25 18:49:03
    co dalej z neostradą fiber mam teoretyczną możliwość uruchomienia usługi na mojej lini co wyswitlane jest na informacji o moim łączu lecz zgłoszenia za każdym razem są anulowane z niewiadomo jakich powodów
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2011-10-25 19:01:05
    Doładuj swoje konto kwotą 50 zł otrzymasz dodatkowo 10 zł na rozmowy, SMS-y i MMS-y w Orange oraz na połączenia z internetem. Szukaj promocyjnych doładowań u wybranych partnerów handlowych obsługiwanych przez RUCH S.A oraz Grupę LEW Sp. z.o.o.

    Aby otrzymać bonus wyślij niewykorzystany kod doładowania za 50zł pod bezpłatny numer 8006

    Promocja obowiązuje do 30.10.2011.

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/8190/8387384.pdf
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2011-10-25 19:06:22
    W Orange na kartę każda sobota jest fajna.
    Wystarczy, że doładujesz konto dowolną kwotą od niedzieli do piątku i kolejny raz w najbliższą Sobotę, a otrzymasz dodatkowe 10% na konto promocyjne.

    - bonus liczony jest od wartości wszystkich doładowań zrealizowanych w danym tygodniu,
    - im wyższa łączna wartość doładowań tym większy bonus dla Ciebie

    jak włączysz

    - zarejestruj się w promocji wysyłając SMS-a o treści NIEDZIELA pod numer 82000 (koszt 20 gr.)
    - lub wpisz kod *110*94# na klawiaturze Twojego telefonu i zatwierdź przyciskiem połączenia

    O włączeniu usługi Sobota powiadomimy Cię SMS-em

    jak sprawdzisz

    - wyślij SMS-a o treści ILE pod numer 82000 (koszt 20gr.)
    - wpisz kod *110*94*1# na klawiaturze Twojego telefonu i zatwierdź przyciskiem połączenia

    jak wyłączyć

    aby wyłączyć promocję wpisz kod *110*94*00# na klawiaturze Twojego telefonu i zatwierdź przyciskiem połączenia

    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/7359/7536315.pdf
  • Krystian (79.186..**)
    2011-10-25 21:21:18
    Wojtku mam 2 pytania,
    Czy na tą ofertę można migrować z wcześniejszych ofert?

    Gdzie jest jakiś regulamin tej oferty/cennik?
  • darek (82.145..**)
    2011-10-26 07:58:02
    Drogo! Miało być 6Mb/s za 110zł, a jest za 134zł. Nie potrzebnie zintegrowany pakiet Witał HD! W chwili obecnej myślę o Orange combo. Tel 50zł + internet 6Mb/s 56zł=91zł (Rabat 15zł za dwie różne usługi). Do tego telewizja n pakiet na start 40zł. Razem wszystko za 131zł. Więc oferta od TP jest słaba. Przykro mi.
  • Romek (212.160..**)
    2011-10-26 10:45:05
    Witam, a gdzie znajde pelna liste kanałów TV dostepna w FunPACKU?
  • piterpos (83.29..**)
    2011-10-26 11:29:44
    Brawo! Nowa oferta - TPSA się rozwija. Szkoda tylko że niedopracowane są procedury obsługi ofert. Mam Neo 2Mb+tv. Chciałem zmodyfikować ofertę na Neo 6Mb. Dzisiaj dowiedziałem się że nie ma takiej procedury (a miała być) - muszę z wszystkiego zrezygnować ( pozbyć się dostępu do internetu) i podpisać nową umowę (nowa opłata aktywacyjna). Coś jest nie tak...
  • niewiedzący (31.41..**)
    2011-10-26 11:52:29
    Da się przenieść dotychczasowy numer stacjonarny do tej usługi? Szczególnie interesuje mnie powrót z WLR (u PTC).
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-10-26 21:41:00
    Krzysiek87 #3 sprawdziłem w marketingu i plan z nielimitowanymi rozmowami na międzynarodowe numery stacjonarne jest nadal dostępny w ofercie TP i klienci neo mogą z niego korzystać. Chociaż ja polecam ofertę FunPack z nielimitowanymi rozmowami na telefony stacjonarne w Polsce i bardzo atrakcyjnymi cenami połączeń międzynarodowych. Planujemy dodać wiele atrakcyjnych usług dla telefonu HD, w tym usługę ACR. Na szczegóły jednak za wcześnie. Pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-10-26 21:50:41
    Pablos #9 nie jestem w stanie nic pomóc bez niezbędnych do identyfikacji danych. Krystian #12 zasady migracji są takie same jak dotychczas. Po szczegóły dla siebie zadzwoń proszę do BOK. Romek #14 tu jest link do naszych pakietów tv http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/now_tv/701854/ Pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-10-26 21:52:31
    niewiedzący #16 powrót z WLR do TP jest oczywiście możliwy. Po szczegóły proszę zadzwoń do BOK lub odwiedź nasz punkt sprzedaży. Pozdrawiam
  • Krystian (83.26..**)
    2011-10-26 21:57:55
    Krystian #12 zasady migracji są takie same jak dotychczas

    czy gdzieś znajde regulamin , jakieś konkretne info?
    Jedni konsultanci mówią żę sie da inni ze nie -mam juz mętlik
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-10-26 22:06:35
    To napisz do mnie e-mail co chcesz zrobić + Twoje dane. Poproszę BOK, aby jasno się określili. Pozdrawiam
  • Tomek (89.171..**)
    2011-10-27 08:29:37
    Czy to prawda, że wybierając jeden z pakietów, przez cały okres umowy nie mamy możliwości zmiany usługi Telefon na inną ofertę (np. korzystniejszą?)? Dlaczego nadal pod ofertą nie ma regulaminu i dokładnych cenników, tylko trzeba szukać każdego z osobna?
  • Krystian (83.29..**)
    2011-10-27 09:44:50
    Wysłałem wiadomość w tej sprawie
  • Darek (212.160..**)
    2011-10-27 10:01:01
    Serce & Rozum zawitali dziś do Sieradza, szukajcie ich ;) a może znajdziecie.
  • pablos (83.4..**)
    2011-10-27 20:59:04
    Pablos #9 nie jestem w stanie nic pomóc bez niezbędnych do identyfikacji danych
    Wojtku przesyłam ci dane dotyczące mojego konta numer usługi neo 405720866843
  • kris_kjk (188.33..**)
    2011-10-29 04:51:04
    Czy zamawiając przez stronę WWW Fun Pack HD i wybierając VOIP z numeracja geograficzną (czyli z numerem kierunkowym) automatycznie mój nr. telefonu stacjonarnego zostanie przeniesiony do VOIP-a, a ja nie będę już płacił za tel. alalogowy lub za utrzymanie linii - bo o to mi chodzi. Czy też muszę kierować "jakieś dodatkowe" pismo do TP SA o przeniesieniu mojego dotychczasowego numeru do VOIP-a ???
  • T-Karmel (95.160..**)
    2011-10-30 13:21:08
    Haha, no tak... Telekomunikacja Polska :D Po reklamie w której serce rozmawia po angielsku, z Hollywoodzkim reżyserem (z moich informacji wynika, że Hollywood leży w Ameryce) spodziewałem się nielimitowanych rozmów na stacjonarne w Polsce, Europie, USA i Kanadzie. Tak jak to wygląda w Vectrze (w cenie chyba 79zł) oraz jak ma moja siostra w UK w cenie, uwaga, 3 funtów i 60 pensów co daje... 26,46zł przy najwyższym w historii kursie funta. Ale nie, TP oczywiście musi wprowadzić w błąd i przy tak wysokim abonamencie dać tylko darmowe krajowe... I może jeszcze tylko w TP? No i na dodatek to jest telefon VOiP. No błagam, czym tu się chwalić? Niskie ceny? Za takie połączenia nawet nie płacicie.
  • martini (83.11..**)
    2011-10-30 15:40:05
    Czy kiedykolwiek oferty będą również skierowane do stałych klientów, czyli możliwość podpisania umowy wcześniej niż przed upływem 90 dni do końca umowy czy jak zwykle będą faworyzowani tylko nowi klienci ???
  • darek (82.145..**)
    2011-10-30 16:37:59
    Kiedy będzie Polsat , TV4 i TV6 w pakiecie podstawowym? U innych jest w najniższych pakietach.
  • barti015 (83.7..**)
    2011-10-31 15:24:18
    Witam. A jak wygląda sprawa z przedłużaniem umowy na FunPack?? Czy następuje wymiana sprzętu czy zostaje ten sam??? ;) pozdrawiam i czekam na odpowiedź..
  • mati (83.20..**)
    2011-10-31 19:48:07
    Witam Panie Wojtku i ponawiam pytanie kolegi @darek. TV4 dostępny jest w pakiecie podstawowym jednak nie mam do niego dostępu (promocja Internet z MegaTelewizją). I kiedy zobaczymy na liście kanałów TV Disco czy Rodin TV? Sami nie możemy tych kanałów dodać więc wszystko leży w rękach TP. Pozdrawiam
  • ADAM (79.184..**)
    2011-10-31 20:09:40
    Witam, a moje pytanie dot. STACJI RADIOWYCH. Dlaczego na liście w dekoderze TP nie ma dostępu do np. RMF i RADIA ZET, przecież to są kanały ogólnodostępne, bezpłatne. TP jest jedyną platforma na której nie ma stacji radiowych.
  • Mariusz (83.11..**)
    2011-10-31 20:11:55
    Panie Wojtku , dziękujemy za informacje co do nowej oferty ! Na taką właśnie czekałem!! Również dołączam się do pytania @barti015 : czy sprzęt zostanie wymieniony na nowy? podczas np. migracji z neostrada + TV Sat do FunPack HD ? W nowej promocji jesteśmy skazani na Livebox 'a , bo tylko z tym modemem działa VOIP . A co jeśli ktoś ma starego livebox i 2 komputery w domu i prędkość internetu 20 Mb/s ? Komputery , dekoder sat gdzie to wszystko podłączyć do starego livebox 'a ? W dodatku zawrotna prędkość po WiFi w tym modemie to ledwo 7 Mb/s - jak tu się cieszyć pełną prędkością internetu na laptopach ???
  • kris_kjk (46.113..**)
    2011-11-01 03:03:28
    Nadal nie wiem czy wybierając Fun Pack HD na 100% mogę zrezygnować ze stacjonarnego a nr. tel zostanie przeniesiony do VOP-a, przy wyborze geograficznym numeracji telefonu VOIP. Info udzielane przez Błękitną i Techniczą i w zależności kto odbierze telefon są bardzo rozbieżne. Rozbieżne ceny wg. regulaminu i np. strony zamawiania usługi, a na dodatek nie da się wybrać całości na 24 m-ce ... usługa TV tylko na 12 m-cy.

    Jak się mam zdecydować ... ???
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-11-02 11:26:12
    barti015 # 30, Mariusz #33 jeśli decydujecie się przedłużyć umowę/prześć na FunPack i nie macie dekodera pozwalającego na odbiór HD to zostanie on wymieniony. kris_kjk #34 proszę wyslij mi e-mail z opisem sprawy i kontaktem do siebie. Postaram się pomóc. Pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-11-02 12:01:38
    mati #31 TV4 powinien być już dostepny przez IPTV, a przez satelitę mamy to dopiero planie. Jeśli chodzi o resztę kanałów, o których piszesz, to musimy podpytać naszego partnera, czyli "n". Pozdrawiam
  • Mariusz (83.21..**)
    2011-11-02 12:19:08
    Panie Wojtku, dekoder dekoderem. A co z liveboxem ? up # 30 . Pozdrawiam
  • sleyer (178.42..**)
    2011-11-02 14:06:15
    Panie Wojtku proszę o wyjaśnienie takiej sprawy.We wrześniu dzwoniłem na infolinię 800-500-555 i zapytałem się o dostęp do neostrady fiber.Pani odpowiedziała,że niestety bo moja odległość od centrali wynosi 1328m.Dzwoniłem we wrześniu,dzwoniłem dziś 02.11.2011 na tą samą infolinię i dowiaduję się,że moja odległość wynosi 2118.I tu moje pytanie czy centrala się przesuneła czy może mój blok.Bo pewnie jak zadzwonię w grudniu pewnie będę ponad 300m.Pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-11-02 14:14:39
    sleyer #38 bez dokładnych danych (adres + numer linii) nie jestem w stanie nic sprawdzić. Pozdrawiam
  • Krystian (83.29..**)
    2011-11-02 19:21:47
    Czy nowe kanały dodawane do N m.in
    tvn7 HD tvn turbo HD tvn style HD będą także dostępne w TP w pakietach?
  • mati (83.20..**)
    2011-11-02 20:07:33
    Dziękuję za odpowiedź. Panie Wojtku kanały o które pytałem są dostępne dla abonentów N więc wydaje mi się że to tylko dobra wola techników by te kanały znalazły się na liście. Pozdrawiam
  • Marcin Ł (31.128..**)
    2011-11-02 20:49:31
    witam Panie Wojtku,
    jak wygląda proces obiegu dokumentów dotyczących przeniesienia numeru stacjonarnego z TP do Orange?
    jak możliwe jest, że gdy jedna strona - Orange - odrzuca wniosek o przeniesienie numeru, jednocześnie do TP SA trafia informacja, że Orange przyjmie numer i na jej podstawie TP SA wyłączyła mi numer dnia 31 października, tymczasem z Orange nie podpisałem żadnej umowy, ponieważ wniosek o przeniesienie numeru został we wrześniu odrzucony przez pracownika Orange w trakcie ręcznej weryfikacji.

    W chwili obecnej pozostaje bez numeru, nie jestem stroną umowy z Orange ani z TP SA, bowiem Orange wypowiedziało umowę w TP, łamiąc tym samym zapis wniosku o przeniesienie mówiący, że w chwili nie dojścia do skutku przeniesienia numeru wypowiedzenie uznaje się za bezskuteczne.

    Sprawa zgłoszona oczywiście do UKE, ale najważniejsze jest to, że nadal nie mogę korzystać z własnego numeru.
    Liczę na szybką reakcję ze strony Orange / TP.

  • m. (91.193..**)
    2011-11-03 01:18:19
    te reklamy macie swietne :D mam nadzieje ze serce i rozum nigdy nie znikna
  • sleyer (178.42..**)
    2011-11-03 09:58:16
    Panie Wojtku szczegółowe dane przesłałem panu na email.
  • Kurczak (83.11..**)
    2011-11-03 16:59:56
    Panie Wojtku czy nadal nie ma możliwości zmiany pakietu dla stałych klientów (neostrada+tv, L+Orange sport) jeśli jest więcej niż 90 dni do końca umowy ? Pytam tutaj ponieważ na infolinii każdy konsultant mówi co innego dlatego bardzo proszę o odpowiedź.
  • barti015 (83.7..**)
    2011-11-03 17:48:29
    Panie Wojtku ale jeżeli mam oferte Tv Sat to jasną rzeczą jest że dekoder ma możliwość odbioru HD. A co z liveboxem??? Czekam na odp. Pozdrawiam.
  • stachu (83.26..**)
    2011-11-06 13:29:24
    Neostrada z nielimitowanymi rozmowami - ciagle brak regulaminu na stronie. Czy posiadajac umowy na neo + "zwykly telefon" mozliwa jest migracja ? Bede wdzieczny za pomoc, kazdy konsultant mowi co innego :-(
  • stachu (95.48..**)
    2011-11-08 09:49:52
    Pojawily sie regulaminy, jak sadze dotyczace starych uslug, a nie nowej promocji, jeden "neorozmowy na okraglo" z data obowiazywania do maja 2011 ! Zero informacji o mozliwosci migracji. Panie Rzeczniku: a mialo byc tak pieknie :-(
  • Julek12 (83.9..**)
    2011-11-08 18:14:49
    Witam.
    Jest FunPack HD który nie ma opłaty za utrzymanie łącza , ale tez nie pozwala na posiadanie Zwykłej stacjonarnej lini. Co z tymi co chcą Mieć stacjonarną linię jaką drugą w domu???
    Oraz z tymi co teraz mają Jeszcze opcję Multipakiet Neo+TV+VoIP ?? i Linie stacjonarna??


  • murder (195.20..**)
    2011-11-15 14:48:06
    Witam, chciałem przejśc z mojej obecnej oferty neo+TV na nowy pakiet "Neostrada z telewizja" w ktorym jak czytam na glownej stronie TPSA jest zawarty pakiet Witaj HD z 8 programami HD. Zadzwonilem do BOK i okazalo sie, ze posiadam juz pakiet w obecnej promocji, ale posiadam stary dekoder. Aby go wymienic musze zakupic dodatkowo pakiet Witaj HD za dodatkowa oplata. Nie bardzo rozumiem, skoro posiadam obecna promocje to powinienem takze posiadac te darmowe 8 programow HD czyli powinienem tylko wymienic dekoder? Na infolinii dowiedzialem sie, ze w przypadku "Neostrady z telewizja" nie ma darmowego Witaj HD - a takie info jest na stronie internetowej. Zle czytam to co jest napisane? Czy przy zwiekszeniu predkosci NEO powinienem dostac nowy dekoder HD i pakiet Witaj HD w cenie pakietu podstawowego?
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-11-15 16:07:13
    murder #50 prośba o kontakt e-mailowy i podanie danych. Pozdrawiam
  • gosc (89.72..**)
    2011-11-15 21:23:56
    neostrada z telewizją jest ofertą kuszącą. Do tego jeśli kiedyś pojawi się połączenie obecnych pakietów: neostrada z telefonem voip + telewizja to byłoby super
  • T-Karmel (95.160..**)
    2011-11-15 22:23:50
    #52 - Hmm... Może się mylę, niech mnie ktoś poprawi, ale czy takim połączeniem nie jest właśnie opisywany FunPack HD...?
  • Darek (82.145..**)
    2011-11-16 08:08:45
    Dlaczego w FunPack HD nie mogę mieć starego numeru telefonu tylko inny zaczynający się od 399? Niby nie ma opłaty za łącze, ale nie mogę skasować numeru stacjonarnego bo go każdy zna. Zróbcie jakieś zmiany w ofercie!
  • gosc (89.72..**)
    2011-11-16 17:25:35
    @m. no zgadza się i jeszcze ta mnie powala http://www.youtube.com/watch?v=9AoraHECRLE
  • murder (83.30..**)
    2011-11-16 20:15:45
    Przesłałem swoje namiary na adres mailowy. Dziękuję za zainteresowanie :)
  • gosc (89.72..**)
    2011-11-18 21:35:31
    jakiś czas temu czytałem badania dotyczące korzystania z usług
    dodatkowch, gdzie telewizja była najczęście wybieraną opcją przy
    internecie np. Neostradzie, to teraz widzę to nadał jest aktualne.
    Ciekawe tylko, co będzie następne.
  • gosc (89.72..**)
    2011-11-28 19:53:24
    Interesująca jest usługa VOD, zwolennikom legalnego oprogramowania i kontentu może przypaść do gustu.
  • Zbyszeku (83.25..**)
    2011-12-02 10:01:12
    Witam Panie Wojtku.
    Dnia 28.11 br. podpisałem nową umowę (Funpack HD neo+tv sat ekstra+voip). Do tej pory miałem umowę na neostrada 10mb + tv sat. Czy mogę uzyskać info od Pana nt. wymiany sprzętu przy nowej umowie. tzn na livebox 2.0 i dekoder HD. Nowa umowa przyszła kurierem. Zadzwonilem na b. linię (801..) i powiedziano mi, że dekoder jest taki sam więc nie trzeba wymieniać (stary mam ok 1.5 roku- nie wiem czy jest HD), a livebox 2.0 nie należy się - tylko dla nowych użytkowników . To jak to w końcu jest z tą promocją Funpack HD, w której jest napisane, że będzie nowy dekoder, livebox 2.0 o zwiększonym zasięgu(nowość ?) i kamera HD (po wprowadzeniu danych nowej umowy na stronie tp.pl). Poczułem się lekko wykiwany przez TP SA :(. pozdrawiam.
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-12-02 10:11:30
    #59 proszę zobacz mój komentarz #35 odnoszę się do tego samego przypadku. Jeśli masz już dekoder pozwalający na odbiór HD, to nie zostanie on wymieniony. Pozdrawiam
  • Zbyszeku (83.25..**)
    2011-12-02 10:58:55
    Witam ponownie Panie Wojtku. Ok nie ma sprawy z dekoderem jeśli jest HD. A co w takim razie z livebox-em ? Czy przysługuje wymiana na nowy (2.0) zgodnie z ofertą Funpack-a ? Posiadam 1.0.
    pozdrawiam.
  • Monika (109.95..**)
    2011-12-02 11:55:54
    Witam panie Wojtku pisze by poinformować że kolejna osoba sprzedaje kod na środy z Orange na allegro i to za 9.91zł http://allegro.pl/srody-z-orange-7-12-2011-r-kod-i1971080680.html cziken007 (203)
  • Kamilek (83.9..**)
    2011-12-06 13:45:55
    Witam. Mam obecnie telewizje (pakiet podstawowy powiększony o MTV, TVM HD etc.), Neostrade 10 mb/s z Liveboxem 1.0 , oraz telefon stacjonarny. I tu moje pytanie: czy mogę bez żadnych dodatkowych koszów w tej chwili przejść na ofertę FunPack HD? Obecnie za to wszystko płacę niecałe 135. zł. Jeśli przejdę na FunPack HD będę płacił mniej? Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2011-12-06 13:53:38
    Kamilek nie mam dostępu do danych klientów i usług jakich korzystają klienci. Dlatego proszę zadzwoń do BOK i dowiesz się dokładnie na jakich zasadach możesz migrować do FunPack`u. Pozdrawiam
  • Pawel (83.4..**)
    2011-12-07 14:17:40
    Jak to jest z ta opłata za utrzymanie linii?
    Chciałem obniżyć abonament telefoniczny (wcześniej darmowe w i w), na telewizji mi nie zależało. Z trudem więc dałem się namówić na funpaka na 24 mc-e z podstawowym pakietem i przeniesieniem numeru na voipa. Miało to wynieść bodajże 104,91 + jednorazowo 29,90 za antenę.
    Pomijając już czas i dodatkowe koszty jakie poniosłem na uruchomienie tego cuda (całkowita zmiana instalacji telefonicznej i antenowej, problemy z aktywacją usług + 20 zeta na telefony na 505), to teraz widzę w rachunku dodatkową pozycję "utrzymanie łącza - 29,24". Już człowieka normalnie trafia!!! Więc jak to jest z tą opłata za łącze?
  • Piotrek (83.28..**)
    2011-12-07 16:14:01
    #65 Paweł, w cenę FunPaka wliczona jest opłata za utrzymanie łącza.Jeśli faktura została błędnie naliczona to składaj reklamacje.Pozdrawiam
  • kris_kjk (31.61..**)
    2011-12-10 19:58:42
    Czy kanały z FunPacka HD z np. Witaj HD będą dostępne tylko na dekoderach od TP SA, bo to dla mnie bardzo ważne, a część osób zgłasza brak działania kanałów z TP SA na innych dekoderach niż ten od TP SA - nie wiem czy nie anulować zamówienia.

    Dla mnie możliwość stworzenia własnej listy kanałów pomieszanych z Astry, HB, FTA, DVB-T + ewentualne kanały z Funpacka HD i Witaj HD to priorytet i dlatego między innymi preferuję własny sprzęt ...
  • stachu (83.10..**)
    2011-12-10 20:51:00
    11 dni od podpisania umowy na "neostrada z nielimitowanymi rozmowami", kilkanascie telefonow, trzy reklamacje - VOIP nie dzialal i nie dziala, ale oczywiscie faktura na stary i nowy abonament dzisiaj dotarla, super reklama, super pakiety, ekstra obsluga, szkoda, ze nic nie dziala PS. dwa moje komentarze odnosnie "Pakiety ..." zostaly odrzucone
  • stachu (83.29..**)
    2011-12-18 20:56:22
    Podobnie jak Pan Rzecznik w tym news-ie gorąco polecam pakiet "neostrada z nielimitowanymi rozmowami", głównie dlatego, że uczy pokory i cierpliwości, 19 dni od podpisania umowy usługa ciągle nie działa. Dodatkowo dostałem od TPSA ekstra bunus - 5 dni temu odłączyli mi telefon stacjonarny, chociac VOIP nawet nie zaczął działać. Szanowny Panie Rzeczniku, polecane przez Pana pakiety faktycznie są "wypasione", szczególnie jeżeli chodzi o obsługę klienta !!!
  • Krzysiek87 (83.29..**)
    2011-12-19 00:41:54
    @stachu Czy mógłbyś się podzielić informacją jak już będzie działał VOIP?A mianowicie jaka jest jakość połączeń,czy coś przerywa i czy ma wpływ obciążenie łącza na tą usługę.
  • stachu (95.48..**)
    2011-12-19 07:42:14
    @Krzysiek87, nie widzę najmniejszego problemu
  • Krzysiek87 (83.7..**)
    2011-12-19 10:40:26
    @stachu Wielkie dzięki.
  • Areek11 (83.22..**)
    2011-12-21 14:08:59
    Witam, chciałbym się dowiedzie, co i jak podłączyć do livebox'a. Chodzi o FunPack.
  • stachu (83.5..**)
    2011-12-28 20:51:01
    Neostrada z nielimitowanymi rozmowami czyli "wypasiony pakiet", 29 dni od podpisania umowy, 14 dni bez telefonu (odłączony), VOIP nie działał, nie działa, kiedy będzie działał nikt nie wie ! Panie Rzeczniku, pisze Pan w tym news-ie "polecam". Co Pan poleca ? Napisałem mail-a z prośbą o pomoc, wiem, jest Pan zajętym człowiekiem. Klient zawsze jest na straconej pozycji.
  • kris_kjk (164.126..**)
    2011-12-28 22:23:40
    Ja sobie już darowałem FunPacka HD + Witaj HD na 24 m-ce, 3x zamawiałem, 3X umawiano mnie na kuriera, przyjechał w 4 umówionym terminie. Tak minęło ponad ok. 3 tygodni, a jak dotarł zestaw (piątek) to pomimo zapewnień wszystkich infolinii, nie było synchro na 6Mb. Miejscowi technicy stwierdzili (w sobotę) na podstawie "profesjonalnego" pomiaru modemem Sagem Fast 800, że pomimo synchro na 2Mb nie zgodzą się, bo coś im się w parametrach nie podoba (wg mnie margin, itp. parametry były w normie), zaproponowali co najwyżej 1Mb, złożyłem reklamację (w Niedzielę) i prośbę o ponowny pomiar linii, niestety była odpowiedź tego samego dnia, nikogo u mnie nie było, nikt nie widział połączenia na słupie, w puszce przy domu (pewnie od tych samych techników), że MAX dla mnie to 1Mb i koniec ... Następnego dnia (poniedziałek) chciałem odstąpić od umowy w salonie, ale miałem trudności (nie oni sprzedawali, nie oni muszą przyjmować - tak się dowiedziałem przy świadkach od kierownika salonu) ... w końcu po moim telefonie przyjęli ... ale z problemami i zażądali kamery HD, którą się podobno dostaje dopiero po ok. m-cu od podpisania umowy. Spędziłem tam ponad 2 godziny, wcześniej dziesiątki telefonów kiedy będę miał tego FunPacka ... a jak zestaw dotarł to ja musiałem zrezygnować ... totalny chaos na infoliniach, każdy twierdzi co innego i nikt nic nie wie na pewno, salony nie znają ofert z prezentami i nie obchodzą ich klienci inni, spoza ich salonu ... kpina z klienta jednym słowem ...
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-12-29 06:09:39
    #75 proszę wyślij mi e-mailem kontakt do siebie. Chętnie sprawdzę co się stało i dlaczego były takie kłopoty, za które przepraszam. Pozdrawiam
  • czesio (83.24..**)
    2011-12-29 11:37:22
    Witam, 18 grudnia migrowałem do FunPacka HD od tego dnia nie działa telefon ani stacjonarny ani HD. 19 złożyłem reklamacje. Do dzisiaj na infolinii twierdzą że usterka jest usuwana. Dzwoniłem co drugi dzień i nikt nie potrafi nawet powiedzieć co naprawiają. Dwa razy dostałem informacje że serwisant zadzwoni i poinformuje o stanie naprawy ale nikt nie dzwonił. Telefon nie działa już 10 dni. Ani w salonach ani na infoliniach nikt nic nie wie.
    Co w takiej sytuacji? Prawdopodobnie do wymiany jest tylko livebox ponieważ gdy dzwonie na mój numer to dioda telefonu miga.
  • MARCIN (193.25..**)
    2011-12-29 12:20:53
    proszę o usunięcie mojego maila z bazy danych, nie chcę więcej otrzymywać nowych komentarzy dodawanych przez innych użytkowników na mail
  • stachu (83.26..**)
    2011-12-30 23:09:40
    @czesio, pozdrawiam w problemie, nie masz co dzwonić, wiem (sądzę, że z pewnego źródła), ze problem jest "globalny", dotyczy zakładania kont voip-owych. Do czasu rozwiązania problemu w systemie telefon nie będzie działał. Ja właśnie obchodzę rocznicę, miesiąc od podpisania umowy. Szkoda tylko, że Pan Rzecznik nie odpowiada na nasze wpisy i mail-e w tym temacie, myślę, że powinien (z racji funkcji/stanowiska) odpowiedzieć/zająć stanowisko.
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-12-31 07:18:00
    Koledzy #77 i 79 rzecznik pochyla się nad takimi tematami i stara się pomóc. Wszystkie przesłane sprawy zawierające niezbędne dane przekazuję do BOK. Potem naprawdę świetni ludzie z obsługi dalej się tym zajmują i odpowiadają. Ja nie mam wglądu w indywidualne dane klientów, ich usługi itp. więc nie mogę dywagować. Pozdrawiam
  • stachu (83.10..**)
    2012-01-06 14:51:21
    Kolejny raz polecam pakiet "Neostrada z nielimitowanymi rozmowami", 37 dni od podpisania umowy, 23 dni bez telefonu (odłączony). Odnośnie opinii Pana Wojtka: "świetni ludzie z obsługi dalej się tym zajmują i odpowiadają" pozwolę sobie zacytować odpowiedź jaką otrzymałem od "doradcy tp" w związku z moim mailem do Rzecznika Klientów GTP [cytuję]: "usługa telefoniczna jest poprawnie skonfigurowana na modemie livebox. Aby korzystać z telefonu, należy aparat telefoniczny podłączyć do gniazdka telefonicznego oznaczonego nr 1 i kolorem niebieskim w modemie livebox", podpisał Radosław G. Pozostaje mi pogratulować (po raz kolejny) fachowej obsługi i rzeczowej pomocy ze strony "świetnych ludzi" z BOK-u.
  • Maciek (79.184..**)
    2012-01-10 20:57:34
    Ciekaw jestem czy w nowym roku lepiej sprawuja sie pakiety? Szczegolnie interesuje mnie co z voip?
  • Marek (217.98..**)
    2012-01-11 14:19:08
    Witam, dziś włączono mi tel VOIP umowa zawierana była pod koniec grudnia i od tego czasu brak telefonu. Po reklamacji i kilkakrotnych rozmowach z infolinia jest rezultat. Tylko pytanie dlaczego przez te 2 tyg nikt z obsługi nie umiał wyjaśnić przyczyny awarii? pozdrawiam.
  • stachu (83.10..**)
    2012-01-11 19:33:01
    VOIP dziala :-) Prawie dwa miesiące od podpisania umowy, blisko miesiąc z odłączonym telefonem. Jestem rekordzistą ? Może jakaś nagroda ?
    @Krzysiek87 Jakość połączeń bardzo dobra (bezprzewodowa baza gigaset + słuchawki), brak jakichkolwiek problemow z połączeniem, obciążenie łącza niezauważalne. Pozdrawiam Wszystkich !
  • Krzysiek87 (83.30..**)
    2012-01-11 20:37:17
    @stachu Czyli jakość identyczna jak w PSTN i można równocześnie obciążać łącze nie martwiąc się o komfort połączenia?
  • stachu (83.10..**)
    2012-01-11 21:06:45
    @Krzysiek87, nie zauważyłem różnicy w jakości połączenia PSTN i VOIP, jeżeli już minimalną, to na korzyść, szczególnie w połączeniu na stacjonarny (analogowy) TP. Z ciekawości zapuściłem ściąganie dużego pliku z ftp@tp i zadzwoniłem, połączenie bez zmian, DUMeter nie wykazał istotnej zmiany transferu. Oczywiście moja opinia jest jednostkowa, może jeszcze ktoś się wypowie, mam nadzieję, że pomogłem.
    PS. Uwaga na pewien drobiazg ! Miałem problem ze zrywaniem synchronizacji i bardzo dużą liczbą błędów, technicy walczyli tydzień, diagnoza: słabe łącze (ostatni rok było dobre ?), podłączyłem stary modem - zero problemów, wymieniłem Liveboxa - zero błędów, zero problemów ze zrywaniem synchronizacji. Niestety potwierdza to tylko jakość "pomocy technicznej" TP Powodzenia :-)
  • Krzysiek87 (83.30..**)
    2012-01-11 21:40:51
    @stachu Serdeczne dzięki za opinię.Pozdrawiam
  • przems (83.31..**)
    2012-01-12 13:41:50
    Ja mam pytanie odnośnie sprzętu. Czy obudowy w innym kolorze (tzn. czarym) możemy się spodziewać? Te białe pudła niezbyt dobrze się komponują z pozostałym sprzętem domowym
  • Niuniaa18 (83.9..**)
    2012-01-12 16:18:01
    siema mam problem z livebox-em gdyz cały czas telefon jest nieaktywny. moze wiecie jak mozna na to zaradzic? byli u mnie dzisiaj technicy z TP i nic na to nie poradzili;/ jest jakas konfiguracja na telefon VoIP?? umowe załozyłam wiecej niz miesiac temu i cały czas mam problem. a teraz to wogóle nie ma... prosze o pomoc
  • Krzysiek87 (83.30..**)
    2012-01-12 18:21:43
    @Niuniaa18 Widzę,że na blogu jest coraz więcej osób którym nie działa VOIP,a TP nie wie jak sobie z tym problemem poradzić.Jedyne wyjście to męczyć infolinię techniczną do skutku albo napisać do Wojtka o interwencje.Sam jestem ciekaw dlaczego występują masowe problemy.
  • RoLo (83.21..**)
    2012-01-13 10:22:14
    Widzę nie tylko ja mam problem z tą cudowna telefonia internetowa. W na początku grudnia podpisałem nową umowę, do dnia dzisiejszego nie mam ani tel stacjonarnego ani internetowego. Dzwoniłem już kilka razy oczywiście każą czekać zgłoszenie zostało przyjęte itp.. faktura przyszła, trzeba płacić... ale za co?...
  • John (83.7..**)
    2012-01-13 21:50:48
    Technologia Voip w TPSA jest mocno niedopracowana. Próbuję przez "to" rozmawiać od listopada 2011. Podstawowe wady:
    1. Jednostronna słyszalność (jak mówię, to nie słyszę rozmówcy, jedna osoba nie może przerwać drugiej)
    2. Rozmówca zaczyna słyszeć po ok. 5 sekundach od podniesienia słuchawki
    3. Co kilka dni z nieznanych przyczyn telefon się zawiesza i trzeba restartować LB
    4. Urywane w dziwny sposób sylaby powodują, że rozmowa ciągnie się w nieskończoność, a co chwile jest powtarzane "co?", "co mówisz?", "jeszcze raz , jak?"
    Technicy TPSA ponoć walczą z moim łączem (20Gb) od początku stycznia, na razie efektów nie widać.
    Gratuluję.
    Darek

  • Marcin (79.186..**)
    2012-01-17 01:01:09
    No spoko ja podpisalem umowe 24 grudnia. Dzisiaj mamy 17 stycznia a moj kochany telefon VoIP dalej nie działa. Podnosze sluchawke, wybieram numer telefon dzwoni tam gdzie wybralem numer a u mnie nic nie slychac. Juz 2 tydzien jestem splawiany i odsylany. Mam juz tego dosyc. Zaraz wezme tego sagemcoma, ten tuner i telefon i pierdykne w BOK na lade. Mam juz tego dosyc, caly czas sciema na infolinii, zamiast porzyznac sie, ze nie dopracowali uslugi.
  • Piotrek (83.28..**)
    2012-01-17 12:52:09
    #93 Marcin wyślij opis sprawy + pełne dane na adres mailowy rzecznika: wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl Postara się pomóc.
  • Krzysiek87 (178.43..**)
    2012-01-17 14:43:55
    Panowie macie tutaj linka odnośnie problemów z VOIP http://gsm.biz.pl/historia/tp_ma_problem_z_migracja_numeru_na_voip_w_promocjach_pack_7051.html.
  • Cobi2804 (83.22..**)
    2012-02-02 12:35:50
    Witam,
    Czy mógłbym prosić o wyjaśnienie zapisu - konkretnie drugiego zdania, mówiącego o telefonii analogowej - ze strony TP (Zakładka Telefon HD/ Problemy): "Jeżeli dioda ze słuchawką nie świeci się, to połączenia nie będzie można wykonać (sygnał zajętości). W przypadku, kiedy modem nie ma zasilania, połączenia są wykonywane za pośrednictwem tradycyjnej telefonii analogowej."
    Z czym wiąże się możliwość skorzystania z telefonii analogowej w przypadku np. awarii Liveboxa? Chodzi o wykupienie dodatkowej usługi? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • Mikola3 (178.43..**)
    2012-02-15 21:43:44
    Proszę o pomoc! W grudniu odstąpiłam od umowy na Fun Pack i mimo wielu reklamacji, skarg, próśb i pism nie przywrócono mi do dziś telefonu stacjonarnego. To trwa już 1.5 miesiąca. Na BL nikt nie potrafi mi konkretnie odpowiedzieć czy i kiedy będę miała telefon?2
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2012-02-15 22:01:19
    #97 bez danych niezbędnych do identyfikacji sprawy nie jestem w stanie pomóc. Pozdrawiam
  • kotbury (87.96..**)
    2012-02-16 10:20:19
    Miałem kilka schodków z pokrewną usługą (nielimitowany internet + telefon):
    1. Zestawienie łącza po kilku interwencjach na 801... - zgłoszenie reklamacji, kilka informacji ze strony TPSA o usuwaniu usterki a po tygodniu okazało się, że łacze po prostu nie było zestawione (i tak chyba jestem szczęśliwcem - niektórzy po półtora miesiąca czekania odpuścili sobie tą genialną promocję - ale weź i wróć teraz do linii analogowej !!!).
    2. Następny tydzień miałem po 150 telefonów dziennie - moją dawną linię analogową podpięto pod urząd gminy w sąsiedniej miejscowości ale nie odłączono ode mnie. Oczywiście konsultanci nie mieli o tym zielonego pojęcia (ani o oprogramowaniu Liveboxa - po przegrzebaniu się przez stronkę Liveboxa znalazłem opcję pozwalająca odłaczyć lnię analogową od gniazda telefonu w routerze - czy linia faktycznie została odłączona - nie mam już siły ani pieniędzy na infolinię aby to sprawdzać).
    3. Teraz będzie najlepsze: z rzekomo STACJONARNEGO telefonu TPSA - NIE MOGĘ POŁĄCZYĆ SIĘ Z BIUREM NUMERÓW TPSA. To juz czysta paranoja :))))))). podobno nad tym pracują ....
  • czesio (83.9..**)
    2012-02-17 08:57:21
    witam, moje problemy już się skończyły, przyznam że z pomocą oraz interwencją Pana rzecznika. 13 grudnia podpisałem umowę na FunPack. Niestety telefon nie działał, wszelkie próby interwencji na BL skutkowały informacją, że zlecenie jest realizowane, tylko nie wiedzieli przez kogo (dziwne). Przy wielu próbach podłączania telefonu zauważyłem, że telefon nie ma zasilania z gniazda po tym, jak nastąpi synchronizacja adsl. Zadzwoniłem poprosiłem o wymianę liveboxa, zdalnie sprawdzili i stwierdzili że sprawny. I tak przez ponad miesiąc. W końcu zadzwoniłem i na wszystkie pytania zadawane przez panią o stan diod odpowiadałem inaczej niż to miało miejsce. Przyjechał technik i stwierdził że livebox do wymiany. Nowy livebox 2.0 i telefon działał w jedną stronę. Okazało się że nowy też nie działa prawidłowo więc dostałem trzeci i .... działa wszystko do tej pory.
    Pozdrawiam
  • Klik (83.29..**)
    2012-03-14 14:38:34
    Moje spostrzeżenia na temat usługi Neostrada z TVsat i telefon internetowy - VoIP ,
    z rozmowy telefonicznej zainicjowanej przez urzędniczkę tp ,nie wynikało ,że będę musiał ponieść dodatkowe koszty.
    Nikt nie zapytał o model telefonu do współpracy z nową technologią ,czy mam antenę do odbioru SAT i że zmiana jest tak głeboka bo dotyczy poufności rozmów w technologi VoIP.
    Umowę przywiózł kurier wręczając mi ją na ulicy bo nie mógł dojechać ze względu na warunki atmosferyczne śnieg i lód na drodze .
    Podłączyłem terminal Livebox 2.0 do linii zgodnie z instrukcją . Internet działa bez zarzutu.
    Następnie otrzymałem wiadomośc maile-m że telfon należy ,przełączyć do terminala z dodatkowa informacją o
    telefonach zgodnie współpracujących z urządzeniem .
    Co uczyniłem i powstał problem , telefon do dziś wysyła sygnał zajętości lini i już od tej pory nie działa .
    Utraciłem kontakt z TP zresztą w obie strony.
    Sprawdziłem model swojego telefonu i nie było go na liście TP , kupiłem więc nowy model a jakże w salonie TP zeby nie było problemu i to samo sygnał "linia zajęta ".
    Dzwoniłem z telefonu sąsiada na infolinię 801505505 , podając niezbędne informacje techniczne .nr MAC terminala nr seryjny i model producenta tego "badziewia".
    Ponoć zarejestrowali uszkodzenie a ja czekam na sprawną usłuę i nic .
    Live box 2.0 pozera mi prąd a na dodatek sam sie restartuje "chyba na życzenie sąsiada ,bo ma niezły ubaw" W swoim życiu z TP przeszedłem wiele etapów rozwoju telekomunikacji .
    A zacząłem od telefonu o nr194 na korbkę, poprzez centralę automatyczną az do technologi cyfrowej.
    Kazdy z tych etapów miał swoje problemy , nawet chumorystyczne , przy przejściu "korbki na CA miałem podpięte do linii dwa aparaty MB i CB . Należało w odpowiednim czasie przeciąc nożyczkami dwa druciki i już było sie nowej centrali ale była o i tym informacja kiedy należy to zrobic .
    Neostrade mam od chyba 2lat i dotąd było dobrze .
    A jak wygląda to dzis ?
    Otrzymałem chwilowo nr internetowy VoIp 339XXXXX bez hasła .
    A "nowy" (stary stacjonarny) jest nieaktywny .
    Gdzie jest informacja o tym że konfiguracja może trwać trwać tak długo?
    Dlaczego soft tego badziewia nie umożliwia samemu skonfigurowanie połączenia VoIP z protokołem SIP od innego operatora (no chyba że na własny koszt dokupię bramkę ?) .
    Przecież mógłbym chwilowo korzystać z tego nr intern .339XXXXXX do czasu aż problem zostanie rozwiązany.
    Dlaczego naciągacie klientów na kupno nowych aparatów zamiast poinformować ich że bramka VoIP jest nieaktywna ?
    Dlaczego infolinia promując VoIp nie informujecie o w/w problemach ?
    Na fakturze nr FKW995xxxxx/003/12 widnieje nazwa usługi Plan Do mowy 60- promocja plan od 1zł (24m)
    za marzec 2012 w cenie 50,41gr brutto której nie zamawiałem , przecież telefon VoIP dotąd u mnie działał .

    Moje zaufanie do telekomunikacji Polskiej zostało poważnie naruszone .
  • TOM (77.255..**)
    2012-03-14 16:12:05
    101.klik
    do mojej znajomej też dzwonili ale ona powiedziała im że się zastanowi. poprosiła mnie czy mógłbym sprawdzić tą promocję dla niej i w jakim szoku była gdy powiedziałem jej że nie będzie mieć tel.stacjonarnego tylko volp i musi opłacać utrzym. łącza ok.30 zł.szok był tym większy że konsultant tp tych informacji jej nie powiedział a one są istotne. i tu jest setno sprawy abonenci większości nie rozumie nowych technik w telekomunikacji, na czym polegają, itp.a konsultanci to wykorzystują i mówiąc szczerze naciagają ludzi na nowe umowy, taki klient po podpisaniu umowy już jej nie zerwie bo kary sa ogromne, swoją drogą jaki oni mają przelicznik tych kar bo tego pojąć nie mogę --- także to tani chwyt marketingowy--- zamiast płacić mniej płacisz więcej
  • Ewa (83.11..**)
    2012-03-16 19:12:45
    Po wielu latach z Neostradą i telefonem w TP ( z którego chciałam zrezygnować) dałam się namówić w grudniu na Fan Paka z telewizją HD. Wszystko zadziałało po 3-4 dniach, ale trochę rozczarował obraz wąski na niektórych kanałach - przyzwyczaiłam się. Po 3 miesiącach - z kwotą na fakturze zgodną z umową - do zapłaty dodatkowo 3x po 29,90 za utrzymanie łącza. W BOK wciskają mi w niemiły zresztą sposób że tak to ma wyglądać. Jak zawierałam umowę nie było o tym mowy.O co tu chodzi?
  • ineza (83.10..**)
    2012-03-18 10:46:30
    Panie Wojtku 14 lutego przedstawiciel tp podłączył mi nowy dekoder i modem sagemcom Fast@3764.Internet i tv mam,ale telefonu HD do dnia dzisiejszego nie mam,od kilku dni w ogóle niemam,bo stacjonarny jest już odłączony.Interweniowałam już pare razy i nadal głucho w słuchawce!!!!!!!!Wydaje pieniądze dzwoniąc na 801505505 bo dzwonie ze swojej komórki !!!!!Prosze o interwencje!!!!bo ja już mam zszarpane nerwy.Nikt nie może się do mnie dodzwonic.
  • Wojtek Jabczyński (31.63..**)
    2012-03-18 12:17:20
    Jeszcze raz przypominam, że nie jestem w stanie pomagać w sprawach gdzie nie podajecie danych, po których możemy zidentyfikować o jakiego klienta chodzi. Mój e-mail jest do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam
  • Orange ONE (89.73..**)
    2012-03-18 12:30:19
    Witam. Czy macie awarię usługi Dzienna Gadka 60? Na kilku moich numerch usługa nie chciała się automatycznie (cyklicznie) załączyć... Proszę o informację :)
  • ineza (83.5..**)
    2012-03-21 06:54:13
    Panie Wojtku wysłałam Panu moje dane.I dalej cisza.Pan nie odpowiada.Nastepny telefon do TP.Nie są w stanie mi powiedzieć dlaczego nie działa i kiedy będzie!!!PROSZE O INFORMACJE GDZIE I JAK MOGE ZŁOŻYĆ PISMO O REZYGNACJE I POWRÓT DO POPRZEDNIEJ USŁUGI.
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2012-03-21 09:25:51
    #107 tematy zawsze przekazuję do BOK. Możesz złożyć w każdej naszej placówce. Pozdrawiam
  • Ewa (37.31..**)
    2012-03-27 12:28:20
    Panie Wojtku, proszę o pomoc i wyjaśnienie. Po wielu latach z Neostradą i telefonem w TP ( z którego chciałam zrezygnować) dałam się namówić w grudniu na Fan Paka z telewizją HD za 109,90, po 3 miesiącach - z kwotą na fakturze zgodną z umową - do zapłaty dodatkowo 3x po 29,90 za utrzymanie łącza. Złożyłam reklamację, dziś dostałam odpowiedź, że 109,90 to internet , telefon i utrzymanie łącza a telewizja jest dodatkowo 59 zł ( mam świat HD). Kto kogo kantuje ? Jak namawiali na nową umowę to telefon dzwonił przez 2 miesiące non stop. Teraz w BOK robią głupie miny i nie przyznają się do celowego wprowadzenia w błąd. Kara za zerwanie umowy jest ogromna a ja już nigdy nie dam się wrobić w interesy z TP - a jestem z firmą od 20 lat.Bardzo proszę o pomoc tel. 875672321.
  • Piotrek (83.28..**)
    2012-03-27 12:45:26
    #109 Ewa proszę wyślij mailem swoje pełne dane + opis sprawy na adres mailowy Wojtka wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl.Wojtek postara się pomoc. Pozdrawiam

  • Kasia (83.31..**)
    2012-04-02 12:06:01
    Dnia 5 marca podpisałam umowę dotyczącą telefonii HD (pakiet zawiera usługę telewizyjną i internetową). Dnia 21.03.2011 został mi wył tel. Spodziewałam się ze usługa zostanie wł. po 24 godz. Tak jak zapewniała mnie pani z biura obsługi. Okazało się po 2 dniach, że usługa nie działa w dalszym ciągu, ponownie zgłosiłam do biura obsługi, po 7 dniach miałom mieć naprawę. Nie udało się dziś jestem 12 dzień bez telefonu. Po czym jak dziś zadzwoniłam, usłyszałam ze mam czekać 48 godzin. Czyli 14 dni. Trafną uwagą jest to że dzwoniłam z komórki i wszycie połączenia płatne, ponieważ tylko w TP jest bez opłat. Bardzo proszę o odpowiedz w tej sprawie emailem.
  • Ewa (46.204..**)
    2012-04-02 13:04:46
    Z doświadczenia wiem że telefon może długo nie działać ale za utrzymanie łącza nie zapomną doliczyć 30 zł.
  • TOM (77.255..**)
    2012-04-04 21:39:03
    czyli z komentarzy powyżej wychodzi jeden wniosek nie brać na dzień dzisiejszy VoIP w TP póki ona nie rozwiąże problemu przechodzenia czy migracji z pots na VoIP
  • alka (83.8..**)
    2012-04-07 19:09:21
    W lutym podpisalam umowe z tp na telefonie volp.Niestety jakosc była nieciekawa .Postanowilam odstapic od umowy w terminie 10 dniowym,ktory mi przyslugiwał,bo umowe dostarczył mi kurier.Rezygnacje dostarczyłam1 03 2012 roku do punktu tp.Wszystko zostało załatwione.Poinformowano mnie,ze moge nie miec telefonu do 3 dni,bo taka jest procedura.Spoko rozumiem.Dzisiaj mamy7 kwietnia a ja dalej nie mam telefonu.Dziesiatki telefonow z mojej strony.Obiecanie zalatwienia sprawy. kolejne terminy realizacji.Przekazywanie,wysylanie informacji do kolejnych osob niby przez tp.dalej cisza w słuchawce.Nadanie numeru interwen cji 75406454,bo sprawa pilna.Ktos sie skontaktuje w ciagu 48 godzin,sprawa bedzie załatwiona,Cisza w słuchawce ,zero odzewu.Jesli tak tp bedzie traktowac klientow to nie wróze jej rózowej przyszłości.ja jestem zdecydowanie na nie i moi znajomi juz tez.Czy ktoś mi wreszc ie pomoze
  • Piotrek (83.28..**)
    2012-04-07 21:18:58
    #Alka proszę wyślij do Wojtka maila z opisem sprawy + swoje pełne dane na jego adres: wojciech.jabczynski@telekomunikacja.pl.Postara się pomóc. Pozdrawiam
  • Bizon (83.20..**)
    2012-04-11 13:31:28
    dlaczego muszę płacic 39zl za utrzymanie łącza jeśli mam tylko Neostrada bez telefonu i telewizji
  • Piotr (83.24..**)
    2012-04-13 12:33:50
    Mój identyfikator 1984926420.Panie rzeczniku jestem Waszym klientem od ok. 20 lat, do tej pory korzystałem z telefonu i neostrady i nie miałem większych uwag.W dniu 19.01.2012 r.podpisałem umowę na usługę Fun Pack HD. Usługa działa jako tako tzn. Livebox trzeba często restartować bo nic nie działa, telefon Woip nie działa często przez tydzień ale że z niego prawie nie korzystam to jest mi wszystko jedno.Wkurzyło mnie to że na ostatniej fakturze nr. FOL02375489/004/12 pojawiły się trzy pozycje za utrzymanie łącza w miesiącach luty, marzec i kwiecień 2012 r. w kwotach po 29,24 zł. miesięcznie.Skąd się to wzięło. Opłata za utrzymanie łącza nie wynika ani z umowy ani z wcześniejszych Pana zapewnień na tych łamach.Płacę abonamemt, w tym telefoniczny i nie zamierzam ponosić innych opłat bo na to się nie umawiałem. .Proszę o interwencję w tej sprawie i korekcję przesłanej faktury.
    • Ewa (178.180..**)
      2012-05-07 13:01:06
      Mam ten sam problem, składałam reklamację jednak jej nie uznali. Rzecznik nawet mi nie odpowiedział na maila.Najchętniej zrezygnowałabym z tej umowy ale nie wiem jak. W BOK dowiedziałam się że wprowadzenie w błąd przy zawieraniu umowy nie jest podstawą rozwiązania z winy Tp. Kar nie mam zamiaru płacić. Tak naprawdę to nie ma z kim rozmawiać, są bezkarni.
  • dyfajen (79.191..**)
    2012-04-18 17:59:27
    Witam mam taki sam problem jak pan Piotr ze mialem placic 105zl a teraz jakies doplaty w sumie za utrzymanie lacza po 29zl i to jest wbrew umowie i dlatego wole zrezygnowac z umowy z winy tp bo to sa jakies bzdury i nic dziwnego ze kazdy rezygnuje ze stacjonarnego telefonu
  • Justyna (178.212..**)
    2012-05-07 13:05:14
    Witam. Dlaczego pisze pan na blogu że opłata za utrzymanie łącza jest wliczona w abonament, skoro w fakturze jest ona osobno doliczana po 29,34 zł. Właśnie dostałam fakturę - mój numer klienta 321 235 3665 5300
    Przy okazji pytanie - dlaczego nikt nie reaguje na zgłoszenia dokonywane drogą elektronicznej obsługi klienta - czekam już 2 tygodnie na odpowiedź i niestety nie doczekałam się dotychczas. Droga elektroniczna wydaje się usprawniać kontakt a tu wygląda jakby przedłużała lub w ogóle kontaktu nie będzie.
  • biba (95.49..**)
    2012-05-15 10:59:43
    witam, niech mi ktoś wytłumaczy o co chodzi z tą opłatą za utrzymanie łącza, przez 3 miesiące płaciłem normalne rachunki, aż tu nagle przychodzi faktura za maj z naliczoną opłatą za to łącze- za 3 miesiące (po 30zł\miesiąc), w umowie wo gule nie było o tym mowy, co to jest?! Czuje się oszukany!