Pakiet SMS-ów do wszystkich sieci w Orange One

58

Wojtek Jabczyński

Kiedy startowaliśmy z Oranage One część z Was podchodziła do nowej oferty z dystansem. Teraz, po kilku miesiącach jej funkcjonowania mogę powiedzieć, że idziemy zgodnie z planem. Jest dobrze i taryfę będziemy rozwijać. Dziś startuje w niej pakiet 100 SMS-ów do wszystkich sieci. Ważność 10 dni, a cena 10 zł, co oznacza, że jeden SMS równa się 10 gr, niezależnie do kogo go wyślecie. Myślę, że to spore ułatwienie w kontrolowaniu kosztów, bo nie musicie się zastanawiać w jakiej sieci telefon ma odbiorca. Aby aktywować pakiet powinniście wysłać SMS-a o treści „SMS” pod nr 899 lub krótkim kodem *101*66# i zielona słuchawka. Sprawdzanie stanu konta to SMS o treści „ILE” pod nr 899 lub krótki kod *101*66*1# i zielona słuchawka. Nowy pakiet wyklucza się z pakietem SMS do Orange, dlatego przeanalizujcie co Wam się bardziej opłaca.

komentarze

  • Przemek (81.190..**)
    2011-01-18 12:46:55
    Witam serdecznie,
    Panie Wojtku jeszcze przed świętami pytałem na blogu czy można liczyć na to że w ofercie Orange będzie dostępny telefon Sony Ericsson X10 mini pro i ewentualnie kiedy by był dostępny. Dostałem odpowiedź że lada dzień będzie w cenniku ale do tej pory jak patrzę na stronie to ani widu ani słychu po tym telefonie. :) Czy można by potwierdzić jeszcze raz tą informację? Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
  • potter28 (83.26..**)
    2011-01-18 12:47:16
    Krótka ważność..
    Ale dlaczego w ONE 1 zl> 1 dzień..
    Dlatego ONE nie nadaje sie dla mnie bo mam zetafona z mies zobowiązaniem.. co dni laduje.. nie co 25..:(
    Ludzie zróbcie coś:)
  • emarcin (95.49..**)
    2011-01-18 12:54:36
    "Ważność 10 dni, a cena 10 zł, co oznacza, że jeden SMS równa się 10 gr, niezależnie do kogo go wyślecie" aż się nie chcę pisać powyższy cytat wszystko tłumaczy... DNO!
  • tk1199 (77.113..**)
    2011-01-18 13:08:38
    30 dni to rozumiem, ale 10?? Kicha na maksa i jeszcze sie wyklucza wszystko... W orange one albo rozmawiasz z trzema osobami w orange za 6zl/miesiac, albo ze wszystkimi w orange i stacjonarnymi za 10 groszy, bezsens, nie daloby sie tego polaczyc, wtedy ta taryfa bardziej mialaby dla mnie np sens...
  • bambo (83.24..**)
    2011-01-18 13:10:47
    No zobaczymy, jak wchodziło Orange One to było trochę głosów krytyki, no ale z tego co pisze Wojtek, jednak chyba oferta się przyjęła. Z tym pakietem może być podobnie, w końcu bonusy do innych sieci pojawiają się chyba jednak rzadziej niż wewnątrzsieciowe, więc są tym cenniejsze. Inna rzecz, że każdy ma swój profil korzystania z telefonu, więc w czyjeś gusta to może utrafić.
  • Traker (89.161..**)
    2011-01-18 13:45:52
    Te pakieciki już się robią nudne, przykre to, ale prawdziwe. Jestem chyba coraz bardziej przekonany że tą ofertę ONE wybierają ludzie którzy w mniejszym stopniu interesują się rynkiem telekomunikacyjnym i zostali wrzucenie w przecudowną ofertę. Wiem...słowa krytyki, ale czy nie lepiej w końcu połączyć wszystkie te taryfy w całość i mieć "coś" raz a porządnie ??
    Pozdrawiam.
  • rino (79.163..**)
    2011-01-18 14:03:22
    Popieram cię Traker. Lepej stworzyć jedną tarafę ale sesesownową. z dużą możliwością wyburu a nie tworzyć kikast i mieszać w głowie. Jak już pisałem jak coś zapłaci się w innych krajach raz to nie przepada to. Takie życzy tylko są możliwe u polskich operatorach. Już pisałem i będę pisała na różnych forach, aż do skutku, jestym ciekaw który operator w końcu się to weźnie do serca narazie najbliżej tego jest pley i era w ofercie na kartę. Pozdrawiam
  • pablo_ck (79.163..**)
    2011-01-18 14:03:53
    Drodzy Panowie, Orange One zostało stworzone dla osób aktywnie korzystających z usług telekomunikacyjnych. Są osoby które w ciągu 1 msc kilkukrotnie doładowywują swoje konto i to nie kwotą 5 zł, lecz z przedziału 50-100, wiec uważam że w tej "vip'owskiej" teryfie pakiecik jak najbardziej fajny. Jesli kogoś nie stać na tą taryfę, to jest nasz (mój też)"najdroższy" POP i GO :)
  • szczypior (83.3..**)
    2011-01-18 14:48:07
    no w sumie nie ma sie co dziwic ze waznosc pakietu tylko 10 dni bo w koncu to jest ONE, ale i tak nie sadze zeby to byl jakis szal na rynku,moze w popie wejdzie podobny pakiet tyle ze z waznoscia 30dni to to juz bylby jakis duzo lepszy krok
  • Benchmark (85.14..**)
    2011-01-18 14:55:37
    @Tracker/rino - jedna taryfa typu all-in-one byłaby na pewno korzystna dla klientów, ale niekoniecznie dla Orange, a to głównie akcjonariusze tego ostatniego muszą być zadowoleni :) Klienci są na jakże zaszczytnym, ale niestety w tym przypadku drugim miejscu (chyba że również są akcjonariuszami ;) Ciężko jest opracować taką strategię by obydwie strony zyskiwały (win-win) nie będąc dla siebie partnerami (B2B) tylko pozostając w zależności B2C. Pozdrawiam :)
  • PolakDuży (130.138..**)
    2011-01-18 15:06:00
    U lala, widać żabie udka podrożały chyba u Fouqueta na Champs Elysees w Paryżu:) 10zł za 100smsów na 10dni? Hehe. U konkurencji 100smsów do wszystkich sieci kosztuje 6zł bez pakietu;)
  • pomaranczowy (178.42..**)
    2011-01-18 15:09:04
    Jeszcze tylko sensowny pakiet sms-ów do Orange w taryfach zwierzęcych i będzie git :)
  • kamkaaa (83.238..**)
    2011-01-18 16:01:57
    Zgodnie z plane... A niby jak ma być jak innych starterów jak One nie ma w salonach do wyboru ? Ludzie mają i nie są świadomi co dostają.
  • Traker (89.161..**)
    2011-01-18 16:28:20
    #Benchmark Jasna sprawa jest że obydwie strony sobie nie dogodzą, ale patrząc na politykę polskich operatorów a zagranicznych to jesteśmy w tyle za Tymi zwierzakami z Orange. Trzeba skończyć z podziałami na sms i tel i stworzyć ofertę uniwersalną która zaspokoi rynek. Dawanie w tym wypadku przeróżnych pakietów, które i tak się w większości wyklucza jest bezsensowne. Gdybyśmy nie mówili o problemach i o tym czego tak naprawdę klient oczekuje nie byłoby niczego co jest do tej pory. Zamykanie się i nie mówienie w niczym nie pomaga. Klienci wszystkich operatorów dalej będą podzieleni między sobą, gdyż brakuje oferty uniwersalnej łączącej to wszystko co jest do tej pory, a zarazem stosunkowo nie wygórowanej jak na nasze warunki. Każdy dba o swoje dobro w tym wypadku Orange o swoje, zysk jest podstawowym kryterium w każdej firmie. Zadowolenie już nie do końca. Na przykładzie tegoż nowego pakietu można to ocenić samemu.
  • PAWEŁ (178.56..**)
    2011-01-18 16:38:50
    Kolejny krok do przodu.
  • Benchmark (91.94..**)
    2011-01-18 17:48:29
    @Traker #14 - pełna zgoda, strony muszą poznać swoje oczekiwania :) ale jedynym argumentem dla operatora by zdecydowanie polepszyć ofertę będzie spadek przychodów i/lub aktywne działanie konkurencji, natomiast inne działania operatora (tzw. maskujące), które obserwujemy np. teraz to odwlekanie w czasie większych zmian (czasami może to być np. spowodowane zmową cenową wśród operatorów :) P4 się z tego wyłamuje, ale W3 (uparcie dalej będę korzystał z tego określenia, bo de facto nic nie zagraża ich pozycji rynkowej) w komunikatach prasowych oraz innych np. wywiadach ich przedstawicieli wielokrotnie przekazywali opinii publicznej swoje stanowisko, iż dalszy spadek cen nie jest już możliwy w takim stopniu jak dotychczas, co jest również sygnałem dla konkurencji wśród W3 (podkreślam, że trzej najwięksi operatorzy "odpuścili" sobie niejako konkurencję z P4 ;) i jako taki sygnał stanowi niejako "inną wersję" ww. zmowy cenowej. Pozdrawiam :)
  • (213.241..**)
    2011-01-18 18:14:00
    Wojtek - czekam, aż w końcu operatorzy skończą te "szopki" z różnicowaniem stawek do Play czy nie uznawaniem połączeń do tych sieci z pakietów minut. Wtedy naprawdę nie będziemy się martwić do jakiej sieci dzwonimy, nie wiem kiedy to zrozumiecie. Tak, znam argumenty, nie musisz pisać o preferencjach dla P4.

    Z innej beczki: miałeś w rękach Bolda 9780? Bo jestem ciekaw co o tym telefonie sądzisz, jako użytkownik BlackBerry od długiego już czasu.
  • Melange (88.156..**)
    2011-01-18 18:15:00
    Ja dla przykładu mam pakiet 600SMS do wszystkich sieci za grosz na 30 dni. Oczywiście w sieci Play. Pamiętajmy, że Orange, jak i każdy inny operator będzie stawiał zysk na pierwszym miejscu, zaś dla klienta często jest ważna cena. Mam POPa od prawie 9-ciu lat i byłem zmuszony zakupić starter z play, gdyż spora część znajomych się przeniosło do innych sieci (głównie PLAY). Teraz już nie ma dla mnie w ogóle żadnego znaczenia do kogo piszę bo zawsze mam za grosz. W Orange Musik już były kiedyś smsy do wszystkich za grosz, kto wie może i w POPie pojawią się te pakiety do wszystkich sieci?!
  • sd (178.36..**)
    2011-01-18 18:18:19
    "A niech im przepadnie".
  • odchodzi4 (46.112..**)
    2011-01-18 18:42:00
    wstyd zaprezentować taka ofertę. jest to kpina z klienta 10gr za sms w pakiecie to taniej u innych jest bez pakietu
    widzę że ORANGE stara się bardzo żeby wygrać głuchy telefon w przyszłym roku
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 19:00:44
    Wojtku czemu Orange żałuje ważności pakietów wcześniej było zawsze na 30 dni a tera najczęściej 14 dni lub mniej czemu ? to jest celowe proszę o odpowiedz pozdrawiam.
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 19:32:01
    Wojtku a nie można po prostu w standardzie za dać 10 gr za SMS nie było by lepiej dla Orange czemu zawsze jakiś hak musi być? 10 dni to za mało nie każdy wykorzysta Orange o tym myślało? rozumie zysk ale Orange niech spojrzy na klienta czasem .
  • tomek (212.244..**)
    2011-01-18 19:38:14
    no ja wiem czy taka rewelacja 10 dni - jak zwykle dla tych co piszą sporo i doładowywuja często i dużo a dla przeciętnych użytkowników nic nie ma pop i Ngo staneły w miejscu - no jedynie pakiet oki ale nic do rozmów jakiś numerów darmowych brak nadal
  • rino (188.47..**)
    2011-01-18 19:51:45
    pablo_ck mam zatym pytanie kiedy zatym wymyślą ofertę do tych co potrzebują taryfę dla osób którzy potrzebują telefon tylko w nagłych przypadkach, i nie zgadzam się z twoją opinią że ta tarefa jest tansza i bardziej opłacalna bardziej niż Nowe orane go. i z całą twą opinią pozdrawiam
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 20:09:47
    pewnie że Orange one jest najdroższe dlatego ze ładując konto 50 zł = 50 dni na połączenia wychodząc a pop ładując kwotą 50 zł jest 90 ac to nasze Orange czemu zawsze musi być hak jakiś Wojtku?pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-01-18 20:35:48
    Witam i przepraszam za całodzienne milczenie, ale Duńczycy znów próbują nam dokuczyć, wymyślając kolejne działania, aby wyciągnąć z nas absurdalnie dużą kasę. Do rzeczy. Przemek #1 sprawdzę jutro i dam znać. Hurtowo o pakiecie. Co Orange One to pojawia się bardzo ostra krytyka, której nie do końca rozumiem. Zgadzam się, że każdy chce zapłacić jak najmniej, a ważność powinna być jak najdłuższa. Tylko pamiętajcie, że obydwie strony muszą mieć korzyść. My też chcemy i musimy zarobić. Na tym pakiecie oszczędzają Ci co dużo SMS-ują do obcych sieci. Dla nich obniżka ceny jest spora. Czym jest 100 esek w 10 dni dla osób, które dużo piszą. Bułka z masłem. W przypadku wszystkiego co all-netowe kłaniają się asymetryczne MTR. Marketingowcy muszą to brać pod uwagę przy analizach ekonomicznych. Osobiście sądzę, że pakiet wybierze spora część klientów, którzy doskonale przekalkulują opłacalność. Pozdrawiam
  • Traker (89.161..**)
    2011-01-18 20:36:11
    #Benchmark 16 - ok zgadzam się. Tylko nurtuje mnie jedno to co napisałeś. "Jeżeli mają pozycję rynkową" tak jak twierdzisz i tak jak to wynika z sondażów/raportów, to co stoi na przeszkodzi pozyskanie nowych klientów oraz zadowolenie starych zmianą w ofertach i polepszeniem cenowo/usługowym ?? Zysk stawiany jest na pierwszym miejscu - niestety, chociaż rozumiem działanie firmy. Dla mnie jak i wielu z Nas dawanie powiedzmy sobie szczerze od pewnego czasu głupich pakietów nie wnosi prawie nic. To jest na zasadzie mydlenia oczu o którym pisałeś. Oczywiście jest dużo plusów po stronie Orange, tak jak wzięcie na siebie VAT-u oraz różnego rodzaju promocje (mówię tu o szerokim polu nie tylko pre-paid). Nowoczesna firma ma nie tylko przyciągać do siebie nowych klientów, ale przede wszystkim nie odpychać tych starych. Jako, że temat jest o SMSach i nowym pakiecie, nachodzi mi kolejne pytanie. Dlaczego do nowej taryfy to trafiło, a nie do np POP ?? Czy stary klient który lubi swojego POPa nie zasługuje na podobny pakiet ?? Bądźmy szczerzy, mało, albo inaczej... bardzo nie wielka część osób świadomie wybrała taryfę ONE i ładuje w nią spore pieniądze. Wiem...ta taryfa jest nowa i będziemy ją promować jak to powiedział Wojtek, ale w pewien sposób jest śmieszne olewanie starych taryf na rzecz jednej. Gdyby były wyniki, ciekawe jakie taryfy Orange trzymają swój poziom od lat/miesięcy/dni. Odpowiedź już znasz i każdy też. Kończąc swój wywód :P podsumuję. Lepiej mieć jedną a porządna ofertę, niż kilka a nadających się do kosza, bądź kapitalnego remontu.
    Pozdrawiam.
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-01-18 20:41:07
    #17 to nie szopki tylko biznesowe realia. Nie będzie asymetrycznych stawek MTR, nie będzie zróżnicowanych cen. kamkaaa #13 nawet jak kupujesz starter Orange One to potem możesz swobodnie migrować do innej ofert na kartę. Pozdrawiam
  • marikon22 (178.73..**)
    2011-01-18 20:53:14
    to moze pakiet 300smsow za 30 zl na 30 dni, oczywiscie smsy do kazdej sieci....
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 20:54:18
    Wojtku rozumie zysk ale też trzeba myśleć o klientach którzy mniej telefonu używają bo ci klienci będą odchodzić z Orange bo jest za drogo . Wojtku spójrz na play 9 gr za SMS i to w standardzie i ważność konta rok za każde doładowanie Orange 20 gr SMS doładowanie np 5 zł 2 dni to co wybierze klient myślący ?i play niema z tego powodu strat same zyski czemu marketing Orange tego nie zauważa Wojtku? pozdrawiam odp
  • Traker (89.161..**)
    2011-01-18 20:58:54
    29#marikon22 - wykup 3 razy pakiet 100sms i wychodzi to samo :P oczywiście każdy po 10 dniach :P
  • Wojtek Jabczyński (89.76..**)
    2011-01-18 21:10:48
    Daniel porównuj nasze działania do Ery i Plusa, które są w podobnej sytuacji biznesowej (MTR). Play ma łatwiej i zarabiają dużo więcej na wszystkim co się kończy w ich sieci. Tworząc pakiety all-netowe musimy to brać pod uwagę. Co do odchodzenia to raczej nam przybywa klientów niż ubywa. Zatem z ofertą nie jest najgorzej. Pozdrawiam
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 21:16:33
    Wojtku do czasu przybywa rozumie ok MTR ale czemu takie krutkie ważności pakietów kiedyś orange miało inne podejście do klienta jak pakiet to 30 dni zawsze tak było a tera 14 lub mniej czemu tera tak jest ? proszę o odpowiedz pozdrawiam
  • Benchmark (91.94..**)
    2011-01-18 21:19:00
    Wojtku, à propos Waszych "duńskich" kłopotów :( (http://biznes.interia.pl/news/wielkie-problemy-telekomunikacji-polskiej,1584589) - przy takich sumach nie można liczyć na racjonalne zachowanie drugiej strony, bo to jest już zwykła "wojna" lub jak kto woli "bitwa na noże", oczywiście w białych rękawiczkach i z udziałem najlepszych kancelarii prawniczych, ale to taka strategy game, tyle że o dużą stawkę. Jako uczestnik tej "gry" lub może lepiej nazwijmy partii szachów mam nadzieję, że grasz (gracie) białymi ;) Pozdrawiam :)
  • mirekb (46.112..**)
    2011-01-18 21:22:19
    w kwestii meritum..po prostu taryfa one jest dla aktywnych osób i tyle-popieram,jednak lepsza byłaby opcja pakietów na 5 dni za 5 zł i esów i minut do wszystkich* ?.. tyle o orange zas słów kilka o tp: wlasnie chciałem sprawdzic czy na tp.pl wiele sie zmieniło.zmieniło sie na gorsze-dzis 18.01.2011 a na koncie w tp-"ostatnia aktualizacja 07.01.2011 18:31:00"..firma z takim potencjałem technicznym robi sobie po prostu żarty z klienta.niech Pan nie pomija tp na blogu ;-)
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 21:31:25
    z takim podejściem Orange długo liderem nie będzie . tylko zysk a gdzie klient?
  • potter28 (193.164..**)
    2011-01-18 21:41:54
    @Daniel, skoro twierdzisz, że Orange stawia na zysk, to skąd nowe pakiety NETowe w P-P ? Przecież starsze dla nich cenowo były lepsze..
    Po co pakiet sms za 1 grosz? Niech lepiej piszą po 20gr więcej zarobimy. Po co nielimitowane rozmowy pogaduchy w orange) ? Mógłbym wymieniać a wymieniać..
    @Benchmark, dokładnie jeszcze jak tego newsa przeczytałem, żeby nawet w UK robić aferę..
    http://telepolis.pl/news.php?id=20452
    Ciekawe skąd mają tyle forsy na te sądy..
  • Tomasz72 (85.198..**)
    2011-01-18 21:47:07
    Cytuje: "Nie będzie asymetrycznych stawek MTR, nie będzie zróżnicowanych cen" Pytam: W W3 stawki są symetryczne. Dlaczego wiec pakiecik 1000 minut nie obejmuje W3+stacjonarne? Być moze pojechałęm po bandzie, wiec moze pakiet 120 min za 12 zł do W3?
    W play mozna mocno pakietami "sciagnąć" magiczne 29 groszy, w mbanku podstawa to 19 groszy i jakoś tym firmom sie opłaca. wiem asymetria. ale jeśli owa asymetria spadnie do zera, to Orange obniży ceny czy Orange sądzi ze mali operatorzy z nienacka podniasą stawki? W brew pozorom to ważne pytanie. bo jak mają podnieść stawiki, to trzeba sie pospieszyć i wiać do Playa dopóki jeszcze jest tanio.
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 21:49:31
    potter28 masz racje ale minuty smsy wszystko po sieci to tak jak każdy plus era i Orange oprucz play. ten pakiet nie jest zły ale czemu tylko 10 dni ważny zawsze pakiety były na 30 dni a czemu teras nie to wiesz potter28 ? pozdrawiam
  • Benchmark (79.162..**)
    2011-01-18 21:54:29
    @Daniel #36 - klient=zysk, więc wszystko jest na swoim miejscu, a przynajmniej statystyka to potwierdza - problem tylko w tym, że niekiedy pewne procesy mogą umknąć wśród wszechobecnych pozytywów, tak jak np. w Orange PL cierpią stali klienci w porównaniu do nowych, choćby w związku z brakiem programu lojalnościowego z prawdziwego zdarzenia, tj. np. nagradzającego staż w sieci, itd. (Payback to nie ten kaliber, a w Orange dla Firm nie ma nawet tego). Pozdrawiam :)
  • potter28 (193.164..**)
    2011-01-18 22:06:14
    @Daniel, "oprucz", ""teras" ? Nie masz podkreśleń błędów ?;/
    A dlaczego 10 dni? Bo ja np wypisuje ok.150 sms dziennie.. Więc nawet na 1 dzień nie starczy.
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 22:10:56
    dziwi mnie tylko to czemu pakiety w Orange mają coraz krótszą ważność zawsze było 30 dni jeszcze z czasów idei od zeszłego roku coś się stało pakiety na 14 dni lub mniej czemu? pakiety są naprawdę dobre ale czemu tak krótko?pozdrawiam
  • Underek (79.186..**)
    2011-01-18 22:22:45
    #28 Wojtku powiedz to mojej babci która kupiła starter Orange One i strasznie się "zdenerwowała" jak przy zasileniu za 50 zł ma konto na 2 miesiące a nie na 3.
    Jaki procent klientów wie że może migrować między ofertami? Z ciekawości chodziłem i pytałem o startery i o znajomość oferty w salonach kiedy ONE wchodziło na rynek. Powiem tylko tak że liczba starterów była odwrotnie proporcjonalna do znajomości oferty.

    #31 Może i przybywa jak ludzie niewiedzą o migracji z ofertę na ofertę to kupują kolejne startery xD

    Co do oferty to mam pytanie jak sens ma Pelikan 40 przy pakietach w np. ONG albo Pantera 150 przy niedawno wprowadzonych pakietach internetowych?
    I jeszcze jedno dlaczego mam płacić w mix/abo 40 73 grosze za połączenie skoro na karcie mam max 59 groszy? Panie Wojtku gdzie tu sens, logika? Te minuty lub sms.y są dostępne w pakietach i wychodzi o wiele taniej! Może Pan zapytać kogoś w marketingu jak to jest że mam płacić więcej i dostawać czegoś mniej?

    Ja rozumiem że firma musi zarabiać ale bez przesady.
  • Underek (79.186..**)
    2011-01-18 22:30:29
    @ potter28 pogaduchy są po abonamencie i na określmy czas i z tego co się orientuję to też jest jakiś limit. Pakiety to utrzymanie klienta oraz zysk bo ludzie zapłacą a mogą nie wykorzystać ;]
    Pakiety netowe to wymóg czasów bym powiedział i pewnie mały procent udziału panter na rynku.

    I tak z ciekawości zapytam dlaczego stacjonarny został zabrany ze wszystkiego?
  • bartek (195.95..**)
    2011-01-18 23:08:49
    Ten pakiet i nowy internetowy pkazują najlepiej, że dobrze zrobiłem uciekając z Orange. Przecież to kpiny z ludzi dawać im taki pakiet, gdzie konkurencja ma niższe stawki bez pakietów, ale wolny rynek rządzi się swoimi prawami i czas pokaże jaka jest ta oferta.
  • kamkaaa (93.179..**)
    2011-01-18 23:26:40
    Panie Wojciechu. Ja doskonale wiem i Pan też że można zmigrować. Jednak babcia, czy dziadek kupujący starter już o tym nie wie. Pracuje w salonie i widzę co się dzieje. Od czasu kiedy One zostało wprowadzone nie widziałem innego startera w salonie. Gdzie się podziały Popy, czy choć Go ? Fakt, lepiej jak garstka osób, które się zupełnie nie zna na ofertach złapie się w "sieć", gdzie jest inna ważność konta. Czysty zysk dla Centka ;)
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-18 23:29:15
    tak swoją droga przydałby się ten pakiet w popie tylko ważny 30 dni to by się opłacało.
  • Fixer (84.10..**)
    2011-01-18 23:57:26
    Najlepiej to by były pakiety za 5 złotych 500 smsów bo wtedy za doładowanie miałoby się pakiet a nie doładowywać 10 zł i 6 na pakiet. Czy będzie taka opcja kiedyś? :P
  • neonet (83.27..**)
    2011-01-19 00:10:09
    Pozdrawiam Was z nowego Liveboxa! Jeszcze tylko migracja VoIP i wszystko będzie ok.
    Posiada kilka ciekawych funkcji, jak przypisywanie danym urządzeniom IP na stałe, możliwość ustawiania harmonogramu dostępu do WIFI. Wydaje mi się też stabliniejszy (mimo, ze to ZTE), skrócił lagi o ok 10 ms. Możliwość podłączenia drugiego dekodera IPTV (multiroom), oraz funcka, ktróej jeszcze nie rozgryzłem (możliwość rozmów zaróno po zwykłej linii jak i VoIP przez telefon podłączony do Liveboxa.
    I funkcja, na którą nie ma potwierdzenia w dokumentacji, ale organoleptycznie ją zbadałem - wyłączając dekoder TV pilotem transfer rośnie o ok. 4 mega !!! Także wielki plus!

    Pozdrawiam!
  • blablabla (188.146..**)
    2011-01-19 00:52:30
    Bardzo mocno nie zgadzam się z tym co napisał W.J.
    Dlatego pytam,
    1)Jaka asymetria jest obecnie jeśli chodzi o smsy?
    2)Jak Orange może tracić na MTR w ofertach w których jest podwyższona opłata do Play + to że klientów 2x więcej w Orange?
    3) Co ma wspólnego MTR z terminem 10 dni w nowej promocji?
    Proszę o wyjaśnienia.
  • Daniel (82.139..**)
    2011-01-19 00:59:14
    Orange bardzo jest dobrym operatorem tylko brak swobody wszystko ma taki krótki termin ważności gdyby nie to było by dobrze nowe pakiety są ok tylko czemu takie krótkie nie wiem czy to celowe działanie ale chyba tak kiedyś tak nie było minimum jakiś pakiet był na 30 dni a w tej chwili są nowe dobre pakiety ale na 14 dni lub mniej w taki sposób Orange na dłuższą metę będzie tracić klientów powoli ale z czasem tak kto nie wierzy przekona się z czasem i może w tedy Orange pomyśli żeby robić usługi bez haków i minimum na 30 dni jak było zawsze trzeba mieć nadzieje że Orange to zmieni chociaż to.Wojtek mówił ze marketing czyta nasze wpisy i że wykorzystają nasze sugestie.ok pakiety internetowe są ale też była sugestia odnośnie ważności doładowań.i pytaliśmy Wojtka nie 1 raz odp zawsze ta sama nie mamy planów wydłużyć ważności doładowań lub taka jest nasza strategia marketingowa.i pewnie znając Orange w tej sprawie się nic nie zmieni lub zmieni za kilka lat ale też tego nie jestem pewien.szkoda bo poza tym Orange jest dobrym operatorem zasięg internet mobilny . tylko szkoda ze nie mamy swobody wszystko trzeba wykorzystywać w kilka dni było zawsze 30 dni a obecnie 14 lub mniej. oferty Orange są jedne z lepszych i obsługa tylko zero swobody jeśli to się zmieni będziemy mieli najlepszą ofertę w Polsce.pozdrawiam
  • PAWEŁ (79.162..**)
    2011-01-19 11:23:31
    @Daniel// chcesz mieć 100 sms-ów na 30 dni do wszystkich sieci za niecałe 7zł to włącz Multi Box Gold i wysyłaj z komputera.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3625616
  • gniotek (83.22..**)
    2011-01-19 11:49:21
    neonet jak zdobyłeś tego nowego liveboxa???? możesz podać jakieś szczegóły?????
  • neonet (83.5..**)
    2011-01-19 12:19:32
    @gniotek #53 Stary odmówił posłuszeństwa (akurat wczoraj). 800 102 102 i 15 minut mówienia, że nie chcę 1.1, bo jego oprogramowanie nie obsługuje prawidłowo powiadomień PUSH na iPhone (co jest prawdą). Wizyta w salonie i wymiana pudełek.
  • lukaaa1979 (85.28..**)
    2011-01-19 14:25:35
    to czemu nie zrobicie tego w innych ofertach na karte np Orange POP lub tez Orange Go
  • gniotek (83.29..**)
    2011-01-19 15:37:42
    neonet... dla mnie to jest dziwne bo byłem w salonie tp i dzwoniłem na 800 102 102 i się pytałem czy jest możliwość wymiany liveboxa 1.1 na 2.0 ale niestety nie ma takiej możliwości. tylko przy nowych umowach i podobno przy przedłużeniu.... A jeśli będzie uszkodzony to wymienią z 1.1 na 1.1, z 2.0 na 2.0:(:( Szkoda:(:(
  • sebastian (46.112..**)
    2011-01-21 01:17:32
    Szanowne orange może zamiast smsy w ofertach na karty smsy do wszystkich sieci to by tak to dać do mixa bo tam niie ma żadnych nowości coraz bardzie rozważam przejście do Play!
  • asterix (77.237..**)
    2011-01-21 10:00:17
    Panie Wojtku 23.12.2010 wysłałem Panu maila - do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.