Pakiet 1000 minut w Orange One

61

Wojtek Jabczyński

Jeden z Waszych ulubionych pakietów, czyli 1000 minut w OPOP od dziś udostępniliśmy także w Orange One. Propozycja dla bardzo gadatliwych. Za 10 zł macie 1000 minut do wykorzystania na rozmowy w Orange, czyli wychodzi po 1 gr/min. Ważność pakietu to 14 dni. Jak włączyć? SMS z tekstem MINUTY,  PAKIET lub 1000 pod nr 909, krótki kod *101*61# zielona słuchawka, przez orange online lub BOK *100. Pakiet można włączać dowolną liczbę razy. Działa nawet przy pustym koncie głównym. Łączy się z innymi pakietami i profilami w Orange One.

komentarze

  • pisktg (79.163..**)
    2010-11-03 09:31:20
    Wojtku pytanie z innej beczki kiedy moze planujecie nowa promocje w Orange FreeDom
  • potter28 (83.4..**)
    2010-11-03 09:48:58
    Super ! Nareszcie mozna dużo w ONE gadać ..!:)
  • w (212.160..**)
    2010-11-03 10:05:16
    pisktg nie mogę odpowiedzieć, konkurencja tylko czeka na newsy o naszych planowanych działaniach marketingowych. Pozdrawiam
  • tk1199 (80.239..**)
    2010-11-03 10:06:21
    Jak dla mnie nie do końca ulubiony, bo ani słowa o stacjonarnych nie ma... Czy ten pakiet jest jednak na stacjonarne??
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-11-03 10:10:27
    tk 1199 pakiet jest tylko w sieci Orange. Pozdrawiam
  • tk1199 (80.239..**)
    2010-11-03 10:22:53
    Myślę, że ludzie brali by tą taryfę nawet za 50zł/miesiąc, gdyby naprawdę dla każdego była super. Trochę niższą minuta do wszystkich, troszkę tańszy sms (w Orange Music już dawno było 15gr), 6zł za esy do orange, ale np 1200, a nie 600 lub nawet nielimitowane. Bonusy mniejsze, ale ważne całe doładowanie. Duże pakiety do orange i stacjonarnych. Wybrane numery, ale z smsami i mmsami. Do play może zostać, bo i tak najtaniej. Jakieś lepsze pakiety internetowe niż w zwykłych taryfach... Po prostu zrobić trzeba z tej taryfy naprawdę taryfę Premium, gdzie jest wszystko, ale za trochę większe pieniądze.
  • kamil (77.253..**)
    2010-11-03 10:45:09
    @tk1199 - zgadzam się z Tobą. Proszę dodać jeszcze : połączenia oczekujące, rozmowy konferencyjne, zawieszenie połączenia oraz możliwość sterowania przekierowaniami i z One zrobiła by się pierwsza taryfa premium wśród prepaidów na rynku. Sukces byłby gwarantowany.
  • kamil (77.253..**)
    2010-11-03 10:48:03
    PS. Wojtek właśnie kiedy planujecie wprowadzić te usługi dodatkowe do ofert na kartę tak jak ma to PLAY i Era a w przyszłym roku wprowadzi Plus (wprowadzi, bo takiego maila dostałem od działu prasowego POLKOMTELA, kiedy pytałem się o te usługi wybierając ofertę na kartę). Teraz mam Tak-Tak-a
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-11-03 10:53:25
    Nie planujemy w najbliższym czasie wprowadzić do naszego prepaida połączeń oczekujących i konferencyjnych. Pozdrawiam
  • kamil (77.253..**)
    2010-11-03 10:56:13
    @Wojtek, szkoda. Nie rozumiem takiego toku myślenia z Waszej strony. W przyszłym roku okaże się, że jesteście jedyni bez takich usług, teraz możecie jeszcze mówić, że Plus też przecież nie ma. Jakieś dziwne dyskryminacyjne traktowanie abonentów ofert na kartę. Prawda Wojtek?
  • daniel (82.139..**)
    2010-11-03 11:03:18
    wojtku kiedy koszt za sms pujdze w dół do wszystkich sieci? od kilku lat sms kosztuje 20 gr to zdecydowanie za dózo prosze o odpowiedz czekam pozdrawiam
  • pomaranczowy (212.160..**)
    2010-11-03 11:13:36
    #11 Daniel, w Orange One sms kosztuje 15 gr. A co do pakietu - miło, że jest w Orange One, tylko szkoda, ze nie działa na stacjonarne.
  • Kuba (83.4..**)
    2010-11-03 11:18:23
    Na zamianę przydałby się pakiet trzech darmowych numerów w ofercie Orange POP, bardzo by się przydał, proszę przekazać do działu marketingu:) Pozdrawiam
  • daniel (82.139..**)
    2010-11-03 11:18:43
    tak jest 15 gr ale ja co 3 miesiace kupuje doładowanie za 50 zł a w one 50 dni na połaczenia wychodzace wiec to sie niekalkuluje a w popie mam 3 miesiace to jest róznica w takim razie tylkodo orange pozostaje wysyłac bo poza siec sie niestety nieopłaca pozdrawiam sory za błedy
  • pomaranczowy (212.160..**)
    2010-11-03 11:43:42
    #14 Daniel, w Orange POP masz pakiet minut i smsów do wszystkich sieci. Płacisz 12 zł na 14 dni i masz w ramach pakietu 50 min./80 sms do wszystkich, czyli wychodzi Ci minuta za 24 gr., a sms za 15 gr. Aby włączyć pakiet
    wyślij smsa o treści PAKIET pod numer 828. Szczegóły na orange.pl
  • Pabko (79.185..**)
    2010-11-03 12:39:29
    Wojtku kiedy dodacie do listy knałów nowy porogram od telewizji n "TVR"
    Jak donosi portal media2.pl program będzie u wszystkich operatorów sat.
    Więcej na: http://media2.pl/media/70740-tvr-z-poslizgiem.-bedzie-u-wszystkich-operatorow.html
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2010-11-03 12:40:21
    Tylko do Orange coraz to lepiej.
  • pablo_ck (83.4..**)
    2010-11-03 14:41:13
    Wojtku, a jak wygląda sprzedaż Orange One?? Wiem że nie możesz nam pewnie podać dokładnych danych - ale może tak się zapytam: zadowoleni jesteście że sprzedaży Orange One??
  • Atlan (83.25..**)
    2010-11-03 14:57:22
    @pablo_ck - wyniki za Q3 (gdzie promuje się non stop OrangeOne) są gorsze niż w Q2 (gdzie promowano inne taryfy), więc wnioskuję, że sprzedaż idzie bardzo średnio, żeby nie powiedzieć słabo, ale OrangeOne chyba nie miała być jako wiodąca oferta, choć i jako zamiennik słabo się spisuje moim zdaniem ;) Ale miejmy nadzieję, że promowanie One nie odbije się na pozostałych taryfach (jak na razie się chyba odbija...)
  • potter28 (193.164..**)
    2010-11-03 15:07:15
    @Atlan wyniki Orange za 3Q są lepsze niż 2Q :)
  • pablo_ck (83.4..**)
    2010-11-03 15:32:25
    Dziękuje panowie za posty, ciekawe czy coś Wojtek nam odpowie na temat wynikóe sprzedazy Orange One??
  • szczypior (83.3..**)
    2010-11-03 17:47:20
    troche juz czytam ten blog i Wojtek pewnie jedyne co napisze to o ONE to to ze sprzedaje sie dobrze, bo wyobrazcie sobie jakby Wojtek napisal ze zle sie sprzedaje to pewnie wszyscy lacznie z faktami w tvnie pisali by najwieksza czcionka ze ONE to najwieksza porazka orange itp. moze mi ktos powiedziec co znaczy status zamowienia "zamknięte" ze wyslanie czy ze anulowane??
  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (178.37..**)
    2010-11-03 17:56:50
    @WOJTKU zauwarzylem ze sie zmienil Regulamin Świadczenia Usług Orange Freedom/Internet dla Firm (Regulamin uwzględnia zmiany wprowadzone od dnia 29 października 2010 r.
    W odniesieniu do Abonentów, którzy zawarli umowę przed tym dniem, zmieniony regulamin obowiązuje
    od dnia 19 stycznia 2011 r.) co dokladnie sie tam pozmienialo ???
  • sc00ter (89.76..**)
    2010-11-03 18:05:12
    Szczypior,ale to chyba normalne jak się jest rzecznikiem prasowym że się mówi pozytywnie o swojej firmie? Taka już natura tej pracy i szczerze zdziwiłbym się gdyby Wojtek zachowywał się inaczej. A jeżeli usługa sprzedaje się z godnie z planem to nie widzę powodu, dla którego Wojtek mialby nie pisać, że sprzedaje się dobrze.
  • znawca (217.98..**)
    2010-11-03 18:08:41
    Panie rzeczniku, na pewnym znanym portalu telekomunikacyjnym pojawiła się dzisiaj informacja o ilości przeniesionych numerów pomiędzy sieciami. Wiadomy operator chełpi się, iż 70% przechodzi do niego. Ale wiele osób przekonanych jest, że duża część tych numerów została przeniesiona ze świeżo zakupionych starterów jedynie w celu skorzystania z promocji dla MNP. Może jest to dobra okazja, aby utrzeć im trochę nosa i przedstawić ile numerów przeniesiono w trzecim kwartale ze starterów użytkowanych krócej niż powiedzmy 2 tygodnie. Czy mógłby ktoś od was przygotować takie dane? Poza tym popieram prośbę pablo_ck :).
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-11-03 18:52:49
    Znawca #25 nie wiem, czy mamy takie dane i czy możemy się nimi chwalić. Jeśli chodzi o MNP to kolejny kwartał mamy 2 miejsce i najmniejszy spadek z W3. pablo_ck #18, Atlan #19, Szczypior #22, Sc00ter #24 nie moge podać konkretnych liczb, ale sprzedaż rzeczywiście spełnia nasze oczekiwania. Reakcja klientów jest dużo lepsza niż internautów komentujących ofertę zaraz po jej starcie. Jednym słowem cool. Pozdrawiam
  • Atlan (83.25..**)
    2010-11-03 19:12:03
    @potter28 - nie chce mi się szukać, ale za Q2 prepaid miał +200tys, a teraz ma +60, więc nie wiem gdzie tu widzisz że jest lepiej w Q3 ;) Ja z dystansem do One podchodzę, choć doceniam zaletę tej oferty - 3 darmowe numery. Ale wydaje mi się, że lepiej, prościej i przejrzyściej byłoby dać taki pakiet do Musica (wraz z smsami) i wtedy oferta charakteryzowałaby się darmowymi numerami :) To jednak tylko moje zdanie, w marketingu Orange nie pracuję więc moje zdanie się nie liczy niestety, co najwyżej mogę sobie tu popisać swoje wywody, a i tak nic z tego nie będzie, bo nikt tego pod uwagę nie weźmie :)
  • jamessz (83.168..**)
    2010-11-03 19:18:46
    Panie Wojtku, czy jest szansa aby nową stronę orange dostosować do odczytu w urządzeniach mobilnych (telefony i smartfony), bo część informacji można sprawdzić jedynie na stronie (pakiety, stan usług dodatkowych) a możliwość sprawdzenia tego w komórce bardzo by ułatwiło życie.
  • Pabko (79.185..**)
    2010-11-03 19:25:39
    Parametry techniczne TVR:

    HOT BIRD 9 (13E)
    tp. 16 (11,508 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

    ID: TVR
    PID V: 520 (MPEG-2)
    PID A: 720 (pol)
    PID PCR: 520
    SID: 15809
    PID PMT: 40
    Provider: ITI
    Kodowanie: brak
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2010-11-03 19:39:55
    Panie Wojtku co Pan na to? Dzięki
    http://www.hotmoney.pl/artykul/telefony-tak-orange-oszukuje-swoich-klientow-16520
  • znawca (213.25..**)
    2010-11-03 19:51:06
    @26. Panie Wojtku proszę się nie poddawać. Wierzę, że możecie nie posiadać danych archiwalnych na ten temat, ale dla ułatwienia rozwiązania problemu może wystarczy zmodyfikować zmodyfikować wymagania. Proszę spytać informatyków zajmujących się MNP, czy nie potrafią napisać skryptu, który pobierałby numery zgłoszone do przeniesienia danego dnia i sprawdzał w waszej bazie, ile z nich przypisane jest do kont abonenckich nie dłużej niż 2 tygodnie przed dniem przeniesienia. Z tego nawet na kartce zapisać jaki stanowią procent numerów przenoszonych danego dnia. Już nawet jakby przedstawili takie dane z jednego tygodnia dałoby to jakiś pogląd na tę sprawę.
  • pablo_ck (83.5..**)
    2010-11-03 20:39:53
    To fajnie że Orange One sprzedaje się dobrze :) Ja jak narazie zostaje ze swoim ukochanym POPem i OFnK :) Pozdrawiam i dziękuje Wojtku za to że zabrałeś głos w naszej dyskusji :)
  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (178.37..**)
    2010-11-03 20:51:54
    ja bym proponowal zmiane limitow w NOG na minuty za minuty z 200 na 300zl bo doladowuje konto wicej niz te 200zl wiec w miesiacu max 240min do wszystkich>WOJTKU odp na moj poprzeni post z tego tematu.podrawiam serdecznie
  • pomaranczowy (83.20..**)
    2010-11-03 23:34:50
    #30 Paweł, w każdej sieci zdarza się tak, że źle zostanie naliczona faktura, że będzie jakiś błąd. To są tylko komupery, systemy, które mogą się pomylić. A propo taryfy delfin za 25 zł, o której tam pisali, to przecież taka taryfa istnieje.
  • Wojtek Jabczyński (87.206..**)
    2010-11-04 08:03:55
    Pawel #30 nie znam sprawy, bo opisujący ją dziennikarz nie zwrócił się do mnie o jej sprawdzenie, czy komentarz. Zazwyczaj media tak robią, abym mógł relację klienta skonfrontować z naszym BOK. Oczywiście jeśli kłopot był po naszej stronie to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Niestety żaden operator nie jest w stanie ustrzec się pomyłek, zwłaszcza jak ma się 14 mln klientów. Pozdrawiam
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2010-11-04 11:15:19
    Panie Wojtku i @pomaranczowy // zgadzam się, że każdemu operatorowi zdażają się pomyłki i dla równowagi pomyłka w Play.
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=32516
  • Benchmark (178.56..**)
    2010-11-04 11:20:19
    @pomarańczowy #34 - by być precyzyjnym trzeba wspomnieć, iż to nie komputery i systemy mogą się pomylić, tylko programujący lub obsługujący je ludzie, bo na razie to człowiek panuje nad maszyną, nie odwrotnie ;) Pozdrawiam.
  • Swantewit (178.56..**)
    2010-11-04 12:24:48
    +20% od 50-tki dla klentów Dino:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/5384/5513519.pdf ;)
  • tk1199 (80.239..**)
    2010-11-04 12:27:24
    Proszę o komentarz w sprawie wycofania z Orange POP połączeń do sieci stacjnarnych w ramach pakietu 1000 minut na zawołanie.
  • pomaranczowy (83.20..**)
    2010-11-04 13:08:44
    #37 Benchmark, też racja ;)
  • knk (77.115..**)
    2010-11-04 14:09:00
    Witam, a co z pakietem 1000min na zawołanie w Orange POP? Pozostaje bez zmian?
  • PolakDuży (130.138..**)
    2010-11-04 14:35:44
    Wojtku, nie ważcie się ruszać pakietu 1000 minut na zawołanie w dzisiejszej postaci w Orange POP. Każda zmiana o której myślicie będzie niekorzystna dla klienta. A zabranie telefonów stacjonarnych z tego pakietu to w ogóle chory pomysł i to po wielu miesiącach od wprowadzenia super promocji!!!
  • PolakDuży (130.138..**)
    2010-11-04 14:37:46
    Co za francuskie myślenie! Najpierw damy do Orange i na stacjonarne, a potem zabierzemy stacjonarne. Nie róbcie tego Wojtku. Przecież na interconnekcie nie tracicie, w końcu to jedna grupa kapitałowa Orange-TP. Macie przewagę konkurencyjną w zakresie takich połączeń na stacjonarki. Zostawcie stacjonarki w spokoju!
  • Remik (77.114..**)
    2010-11-04 16:06:40
    No cóż... Z początku pakiet 1000min był absolutnym hitem. Pierwsza zmiana - opłata za włączenie z 6zł na 10zł wydaje się zrozumiała i nie odbiła się większym echem, ale wyłączenie z oferty połączeń stacjonarnych to całkowite nieporozumienie. W tym momencie oferta przestaje być atrakcyjna, a jak wiadomo rynek nie lubi próżni więc może inny operator zaoferuje lepsze warunki. Zastanówcie się Państwo czy takie posunięcie nie przyniesie więcej strat niż korzyści, nie mówiąc o zachowaniu dobrego imienia Firmy. Pozdrawiam Remigiusz Glaza
  • r (46.112..**)
    2010-11-04 17:29:53
    ORANGE.PL: Informujemy, że pakiety 1000 minut na zawołanie włączane od 17.11.2010 będą obowiązywały jedynie na połączenia ze wszystkimi numerami Orange - bez numerów stacjonarnych.
    Nie zmieniają się warunki pakietów włączonych przed 17.11.2010 - minuty będą dostępne na połączenia do Orange i na nr stacjonarne.

    BRAWO!
  • znawca (213.25..**)
    2010-11-04 18:07:47
    @36. PAWEŁ, a ty po co wklejasz brudy na innych operatorów. W jaki niby sposób ma to wybielić Orange? Poza tym najpierw dokładnie przeczytaj wątek na forum, a później podawaj go jako negatywny przykład. Sprawa z początku 2009 roku dotyczyła złamania regulaminu promocji przez daną osobę. Najprawdopodobniej ktoś rozsyłał jakiegoś rodzaju informacje biznesowe korzystając z promocji darmowych SMS'ów.
  • PAWEŁ (79.162..**)
    2010-11-04 18:23:56
    @znawca // napisałem, że dla równowagi. PASUJE?
  • znawca (213.25..**)
    2010-11-04 18:41:32
    @47. Jakiej równowagi? Przecież te sytuacje nie są równoważne. Poza tym jeżeli dobrze pamiętam (artykuł już usunięto) to osoba ta opisywała sytuacje mogącą wystąpić we wszystkich firmach oferujących 7 dniowy okres testowy swoich usług. W razie spóźnienia, operator nie ma obowiązku uznawania zwolnienia lekarskiego. Oczywiście w drodze dobrej woli powinien to zrobić. Dziwi mnie tylko, że dana osoba nie zgłosiła się bezpośrednio do rzecznika, tylko wypisuje paszkwile w sieci :(.
  • PAWEŁ (178.56..**)
    2010-11-04 18:53:31
    @znawca // takiej równowagi, że każdy operator ma pomyłki i Ty również bo wpis jeszcze jest.
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=32516
  • znawca (213.25..**)
    2010-11-04 18:58:13
    @49. Paweł ja pisałem o znikającym artykule na temat Orange. Czyli ten do którego odnośnik pojawił się tutaj jako pierwszy. Teraz widać, kto ma większa władzę nad mediami ;). http://www.hotmoney.pl/artykul/telefony-tak-orange-oszukuje-swoich-klientow-16520 - brak.
  • PAWEŁ (178.56..**)
    2010-11-04 19:05:45
    @znawca// OK ale pod @48 nie napisałeś czy chodzi o Play czy Orange.
  • cycu (178.42..**)
    2010-11-05 09:49:22
    "Informujemy, że pakiety 1000 minut na zawołanie włączane od 17.11.2010 będą obowiązywały jedynie na połączenia ze wszystkimi numerami Orange - bez numerów stacjonarnych." Nie dość, że niedawno podwyższyli cenę pakietu niemal dwukrotnie to teraz jeszcze ograniczają jego zasięg obowiązywania. W zasadzie już tylko ten pakiet trzymał mnie w Orange. Po 5 latach czas jednak odejść do konkurencji :/ szkoda
  • PolakDuży (130.138..**)
    2010-11-05 16:28:44
    Żal. Kto daje i zabiera ten w ...... sie poniewiera;) Zróbcie pakiet 100 minut na stacjonarne +900 na Orange;)
  • tomek (80.48..**)
    2010-11-05 18:49:54
    Witam, Wojtku co sie dzieje z ORANGE okrają do stacjonarnych, nie bardzo rozumie co tym razem wiem wiem 14mln abonentów to rozumie ale jakoś nie przeszkadzało wcześniej - znowu statystyki.... Bo chyba nie zdanie klientów...
  • adixm (79.163..**)
    2010-11-05 21:25:57
    Kiedyś bylem zadowolony z usług Orange ale wyglada to coraz gorzej:najpierw podwyzka pakietu 1000Minut z 6zl do 10 zl, w koncu pracownicy z Orange doszli do wniosku ze jeszcze zbyt malo wyciagacie ze swoich klientow i nalezy obciac pakiet o stacjonarne bo dalsza podwyzka ceny pakietu to za malo. No nic powiem tylko ze cala ta sytuacja nie swiadczy najlepiej o firmie i igracie mocno ze swoimi klientami. Jeśli płacą za ten pakiet i jest popularny to wyciagnijmy od NICH jeszcze wiecej. Panie Rzeczniku nie jest Panu wstyd za naganne posuniecia swojego pracodawcy?Chcecie potracic klientow czy zyskac nowych takimi posunieciami?Dostane jakas odpowiedz wogole?
  • PolakDuży (217.76..**)
    2010-11-05 22:41:39
    Wojtku, prosimy o oficjalne przedstawienie powodu wycofania stacjonarek z pakietu 1000 minut w Orange POP. Interconnect dobił, czy osiągnęliście zamierzony wzrost użytkowników i zaczynacie spoczywać na laurach odwołując najepsze promocje ?
  • Wojtek Jabczyński (79.162..**)
    2010-11-05 23:15:32
    Cześć PolakDuży ciekawe i przemyślane pytanie, dlatego nie będę się migał :-) Odpowiem tak, na pewno nie spoczęliśmy na laurach i gdybyśmy nie musieli wycofać się z połączeń stacjonarnych, nie zrobilibyśmy tego ruchu wiedząc, że narazimy się na krytykę. Z tego co sobie przypominam nie jesteśmy pierwszym i pewnie nie ostatnim operatorem, który "skasował" z pakietu stacjonarne. Pozdrawiam
  • Wojtek Jabczyński (79.162..**)
    2010-11-05 23:23:39
    adixm moją odpowiedź to komentarze: #45 pod konkursową notką + #57 pod obecną notką. Pozdrawiam
  • tomek (80.48..**)
    2010-11-06 17:19:27
    hmm a dlaczego PLAY moze a orange nie;>??
  • vonek24 (178.235..**)
    2010-11-07 08:29:08
    Witam, ciekaw mnie czy pakiet 1000 minut na zawołanie będzie się łączył z innymi pakietami, jak na razie nie widzę nowego regulaminu dla pakietu 1000 minut na zawołanie, obowiązującego od 17.11.2010r.
  • Metinowiec (77.113..**)
    2011-08-23 10:07:53
    a znasz może jakieś darmowe pakiety co tera są ważne???