Dwa numery na karcie SIM

37

Wojtek Jabczyński

W ofercie Orange dla Firm wprowadzamy usługę Ekstra Strefa Firmowa, która umożliwia korzystanie z 2 numerów (komórkowego i stacjonarnego) na jednej karcie SIM. Zasada podobna, jak z Orange strefą dla klientów indywidualnych, która ruszyła 14 lutego. Numer stacjonarny działa wyłącznie w tzw. Twojej Strefie Firmowej, która na terenie zabudowanym pokrywa obszar o promieniu ok. 500 metrów. Wystarczy ją ustalić, a potem można korzystać z obydwu numerów do odbierania i wykonywania połączeń. Dzwoniąc na komórki automatycznie łączymy się za pomocą numeru komórkowego, a telefonami stacjonarnymi za pomocą numeru stacjonarnego. Oznacza to, że system de facto sam wybiera klientowi tańszy sposób połączenia. Usługa jest dostępna na czas nieokreślony, 6,12 lub 24 miesiące. Szczegóły tutaj

 

Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 6

Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 12

Zestaw Ekstra Strefa Firmowa 24

Opłata aktywacyjna

bezpłatnie

Abonament miesięczny

1,22 zł z VAT
przez pierwszy miesiąc

15 zł (18,30 zł z VAT)
przez kolejne miesiące

1,22 zł z VAT
przez pierwsze 2 miesiące

15 zł (18,30 zł z VAT)
przez kolejne miesiące

1,22 zł z VAT
przez pierwsze 4 miesiące

15 zł (18,30 zł z VAT)
przez kolejne miesiące

Minuty do wykorzystania na połączenia stacjonarne
w ramach Twojej Strefy Firmowej

150 minut

komentarze

  • JARECKI (213.136..**)
    2010-03-03 17:14:03
    Wojtku mam pytanko jeśli już mam przedłużoną umowę w abonamencie dla firm to czy to swojego nr komórkowego będę mógł dokupić nr w strefie firmowej? Czy będzie wiadomo że się wyszło z strefy firmowej i jesteśmy już przełączeni na nr komórkowy?
  • tl111 (91.193..**)
    2010-03-03 17:19:43
    Pomysł dobry pod warunkiem , że gdy posiadacz numeru wylezie ze strefy to klient dzwoniący do firmy automatycznie zostanie przekierowany na numer komórkowy, a posiadacz karty sim firmowej nie zapłaci za to przekierowanie jak za połączenie ze stacjo na komorkę. W innym przypadku jest to kwiatek do kożucha.
  • Robert (79.188..**)
    2010-03-03 19:34:44
    Tak jak przedmówcy pisali, co się dzieje w momencie wyjścia ze strefy? dalej można odbierać połączenia na nr stacjonarny bez dodatkowych kosztów? idealne rozwiązanie to odbieranie połączeń na nr stacjonarny wszędzie (bez dodatkowych opłat) inicjowanie tylko w strefie.
  • rino (79.163..**)
    2010-03-03 19:40:29
    a w ofercie zwekłej też to będzię
  • Pasikonik (79.163..**)
    2010-03-03 19:41:35
    Czekam aż kiedyś w końcu zrobicie telefon stacjonarny + komóra + internet stacjonarny, wszystko w jednym pakiecie, najlepiej w jakiejś promocji, byłoby taniej i wygodniej, dla mnie i dla Was, obawiam się, ze jest to dla Was za trudne zadanie. Pewnie macie obawę, ze słabsze łupy będą ;-) Co miesiąc się muszę męczyć z trzema różnymi rachunkami.
  • PolakDuży (217.76..**)
    2010-03-03 19:48:58
    Wojtku, wracając do internetu w prepaid, zmieniełem dziś siostrze plan taryfowy z Orange Go na Orange Free na Kartę. Zainstalowałem Mini Operę i jest zadowolona:) Nie ma komputera ale w Samsungu Avili bedzie surfowała na mini operze;) W sumie ważny krok naprzód w drodze do podboju internetu:) Ciekaw jestem jak jej się spodoba internet w Orange..Myslę że będzie ok.
  • ̿ ̿ ̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\ √ιק™Sztagi™® (77.253..**)
    2010-03-03 23:07:55
    No ciekawa opcja :) ostatnio krtos pokazywal link z usluga ery jest 1 nr na 2 sim a tu na odwrót he he.Pozdrawiam
  • BlackOut (83.238..**)
    2010-03-04 03:44:36
    "Dwa numery na karcie SIM" - ja się akurat próbuje uporać z odwrotną sytuacją - Dwie karty SIM / dwaj użytkownicy na jednym numerze Orange!

    Przez około 5 lat posiadam numer "na kartę",
    zakupiony jeszcze gdy to całe się nazywało IDEA POP,
    numer fenomenalnie prosty, rarytas, wręcz "platynowy".
    Od kilku dni przestała mi działać karta SIM,
    dzwonie więc do *100 aby wyjaśnić sprawę.

    Mówią mi, że na mój numer zarejestrowana jest inna osoba (nie moje dane), oraz że stan konta jest wyzerowany (a miałem środki na koncie!).

    Od lat konto jest cały czas aktywne, cały czas opłacane.

    Dzwonie dla bajeru na MÓJ NUMER - ku mojemu zdziwieniu faktycznie ktoś odbiera i twierdzi, że ma ten numer od 1-2 m-cy.

    Znalazłem na YouTube audycję Radia Zet, zawierającą rozmowę z rzecznikiem Orange na temat kradzieży złotych numerów, zapewniającym o podjęciu wszelkich starań aby pomóc poszkodowanym - obawiam się, że padłem ofiarą takich machlojek jak właśnie tam przedstawiane.

    Jak postępować? Na *100 mnie odsyłają do kontaktu poprzez email, w salonie nic więcej też nie mówią, na email nie dostaje odpowiedzi. Mam uczucie, jakby mi nikt nie chciał zbyt bardzo pomóc. Co mam robić, zgłaszać kradzież do prokuratury?
  • z (87.205..**)
    2010-03-04 10:25:58
    Ciekawa propozycja, ale mimo wszystko oferta Play z darmowymi rozmowami wewnątrz sieci oraz na STACJONARNE na bardzo niskich abonamentach w firmie jest znacznie lepsza od Orange - nawet po dodaniu takiego bajeru.
  • rami (83.24..**)
    2010-03-04 10:33:19
    @9 O ile wiem w p4 nie ma analogicznej oferty, jest po prostu standardowa strefowa oferta stacjonarna. A tu jest właśnie bardzo wygodna opcja, że możesz mieć dwa numery na jednej karcie sim. Ciężko więc porównywać te dwie oferty...
  • tl111 (91.193..**)
    2010-03-04 11:10:41
    rami - piszesz o posiadaniu stacjonarnego, bo nie o dzwonieniu z niego. Jak napisałem, i nikt mi nie odpowiedział jak to ma działać, jedyny plus z tego faktu byłby gdyby ten stacjonarny był nomadyczny. W przeciwnym wypadku nie widzę zastosowania w firmie.
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-03-04 12:10:42
    Witam i przepraszam za lekką zwłokę, ale wczoraj był mecz itd ... Jarecki masz możliwośc aktywacji numeru stacjonarnego w dowolnej chwili. Wystarczy go dopisac do SIM komórkowego i ustalic strefę. Cześć tl111, jeśli ktoś "wylezie" ze strefy to: dzwoniący do niego na stacjonarny połączy się z pocztą głosową na komórce (ustawienie domyślne usługi), a potem odbiorca zostanie poinformowany o sms-em o połączeniu. Opcja druga to możliwość przekierowania ze stacjonarnego na komórkę (ten sam SIM), tylko że wtedy jest dodatkowa opłata. Blackout proszę napisz do mnie e-mail z opisem problemu + swoje dane i numer. Pozstaram się pomóc. Pozdrawiam
  • donpedro (83.24..**)
    2010-03-04 12:13:42
    W Erze zasady identyczne, usługa dostępna chyba z 2 lata, również dla indywidualnych
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-03-04 12:13:43
    Jarecki wychodząc ze stefy w trakcie rozmowy wykonywanej z numeru stacjonarnego połączenie będzie przerwane w ciągu 10 s. Dalej, jeśli wykonujesz połączenie z numeru stacjonarnego w ramach stefy to słyszysz krótki sygnał dźwiękowy przed połączeniem. W każdym momencie możesz sprawdzić czy jesteś w strefie dzwoniac na *450 gdzie dostajesz komunikat "jesteś w strefie" lub "jesteś poza strefą". Pozdrawiam
  • Jack (212.160..**)
    2010-03-04 12:36:48
    Czy jest mozliwość przeniesienia czynnego numeru stacjonarnego w TPSA na kartę SIM istniejącego numeru komórkowego w Orange?
  • cezar (217.17..**)
    2010-03-04 13:50:32
    Wszystko cacy tylko jak zadzwoniłem do Orange to oni nic nie wiedzą o takiej usłudze. Na ich stronie też nic nie ma. Więc czy to wcześniejszy prima aprilis ??
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-03-04 14:34:50
    Jack absolutnie możesz taki numer przypisać na kartę SIM. Cezar jest lekka obsuwa z umieszczeniem informacji na stronie. Myślę, że dziś do końca dnia wszystko juz będzie ok. Proszę o trochę cierpliwości. Pozdrawiam
  • @tomek@ (82.177..**)
    2010-03-04 15:38:56
    @17 czyli numer stacjonarny z TP można przenieść do Orange Strefa ? Bo na stronie www jest informacja że można przenosić numery ale nie ma tam TP. Mam jeszcze pytanie o zmianę strefy. Jeżeli będę chciał zmienić strefę to nowa lokalizacja będzie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego czy od razu ?
  • JARECKI (213.136..**)
    2010-03-04 19:07:15
    Wojtku mam pytanko czy można przenieść nr stacjonarny z Ery Firmowej do Orangę i gdzie na stronie Orangę jest napisane o tej ofercie bo jakość nie mogę znaleźć. Pozdrawiam
  • tomek (89.79..**)
    2010-03-05 04:31:00
    Witam! Przepraszam, że w tym miejscu zadaje to pytanie. Ale jeszecze chciałem zapytać o dostępność noki 5800 XM. Telefon do tej pory cieszy sie sporym zainteresowaniem, a z wcześniejszych wpisów wyczytałem, że już go w Orange nie ma szans dostać. Z jakich to względów? Poydrawiam
  • cezar (217.17..**)
    2010-03-05 11:14:58
    Po przeczytaniu regulaminu usługi "Ekstra Strefa Firmowa" mam wątpliwość czy jest ona przyjazna dla firm.
    I tak:
    Zmiana Twojej Strefy Firmowej oraz zmiana numeru stacjonarnego
    23. Abonent ma możliwość:
    a) zmiany Twojej Strefy Firmowej bez zmiany numeru stacjonarnego
    ale
    24. W przypadku, o którym mowa w pkt 23 lit. a), zmiana Twojej Strefy Firmowej dopuszczalna jest
    wyłącznie w ramach tej samej strefy numeracyjnej, co przyznany w ramach Usługi numer stacjonarny
    Czyli firma zostaje przywiązana do strefy numerycznej. A co gdy się przeprowadzi do innej ?

    Stawka za minute połączenia przekierowanego w ramach Usługi na numer komórkowy 2), 3)
    0,12 zł (0,15 zł z VAT)
    0,10 zł (0,12 zł z VAT)
    ale nie napisali, że naliczanie jest za każdą rozpoczętą minutę a nie sekundowe

    Przeniesienie numeru stacjonarnego od innego operatora
    37. W ramach niniejszej Promocji, Abonent ma możliwość aktywacji Usługi z jednoczesnym przeniesieniem numeru stacjonarnego przydzielonego przez dotychczasowego operatora, zgodnie
    z pkt 4 lit. b) oraz 6 lit. a) niniejszego Regulaminu.
    ale
    Zawieszenie świadczenia Usługi i wyłączenie Usługi
    38. Zawieszenie komórkowego numeru abonenckiego, rozwiązanie bądź wygaśniecie Umowy
    w odniesieniu do takiego numeru, spowoduje odpowiednio zawieszenie świadczenia Usługi
    w odniesieniu do przydzielonego numeru stacjonarnego bądź jej wyłączenie. Abonent nie ma
    możliwości zawieszenia numeru abonenckiego, będącego numerem stacjonarnym, bez
    jednoczesnego zawieszenia komórkowego numeru abonenckiego.
    Czyli firma traci ważne, znane od lat klientom numery.
    i
    40. Wyłączenie Usługi oznacza:
    a) rozwiązanie Umowy w części dotyczącej świadczenia Usługi ze skutkiem natychmiastowym, oraz
    b) brak możliwości przeniesienia do innego operatora przydzielonego numeru stacjonarnego, który to numer był wykorzystywany przez Abonenta w ramach Usługi.
    Czyli i w tym przypadku firma traci ważne, znane od lat klientom numery.
    oraz
    tym samym abonent zostaje pozbawiony możliwości przeniesienia go do innego operatora co ogranicza prawo swobodnego przenoszenia numerów do innych operatorów.
    Czy to jest zgodne z prawem telekomunikacyjnym ?
  • (80.239..**)
    2010-03-05 11:48:25
    @cezar. A czy jest możliwość przenoszenia numerów stacjonarnych między strefami numeracyjnymi bo napewno nie. To regulują na pewno inne przepisy, które obowiązują również usługi stacjonarne po GSM. Co do naliczania minutowego przy tak niskich stawkach to nie na o co kruszyć kopii. Bo 1gr to i tak około 10 sekund. Jedyne czego można się czepić to brak możliwości przeniesienia numeru jeżeli taki istnieje.
  • tl111 (91.193..**)
    2010-03-05 12:35:56
    Czy oranż zamierza wprowadzić w swoje logo symbol haka lub jakieś małe dwa kruczki ? Wprowadzacie fajną ofertę nagłaśniając jej zalety , a potem wyłażą z niej ukryte haki, kruczki które tak naprawdę zniechęcają do marki. "kup pan auto z lekko kręconym licznikiem" - taki telefoniczny komis z naginanymi ofertami usług. :-(
  • bamse (83.24..**)
    2010-03-05 12:42:38
    tl111: ale to przecież naturalne, że jak firma wprowadza jakąś nowa ofertę, to stara się akcentować jej zalety. Tylko dokładnie nie wiem, co rozumiesz przez "haki", albo "kruczki", możliwość dodatkowej opłaty, jak ktoś wyjdzie ze strefy?
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-03-05 13:15:32
    Tomek można przenieść numer z TP do usługi Orange Strefa i Ekstra Strefa Firmowa. Zmiana strefy następuje od razu. Trzeba jednak podpisać dokument na zmianę strefy, czyli niezbędna jest wizyta w salonie lub kontakt z opiekunem handlowym. Pozdrawiam
  • tl111 (91.193..**)
    2010-03-05 14:12:04
    Bamse - naliczanie minutowe, brak praw do numeru. Przecież to dokładnie opisał Cezar. To nie jest akcentowanie zalet, to ukrywanie pułapek. Tak ja jako konsument to odbieram.
  • cezar (217.17..**)
    2010-03-05 14:12:34
    Panie Wojtku
    Problem jest w tym, że gdy przeniosę mój stacjonarny z TP do Ekstra Strefa Firmowa np w Warszawie a z czasem firma przeniesie się np do Sochaczewa to nie mogę przenieść się do nowej strefy z tym samym nr stacjonarnym choć przecież nie jest on przywiązany kablem TP a do mobilnej karty SIM. Więc sytuacja prowokuje mnie do rozwiązania umowy. I wtedy okazuje się, że posiadanego nr stacjonarnego nie mogę już przenieść do innego operatora np VOIP bo Wasz regulamin mówi, że go utracę. A tym samym klienci się do mnie nie dodzwonią. I w tym tkwi problem, że taka oferta jest nieprzyjazna dla firm.
  • @tomek@ (82.177..**)
    2010-03-05 14:45:27
    Dla mnie bardzo dobra oferta. Przydałoby się jeszcze z 1000 minut na stacjonarne i orange ;) Numeru nie można przenieść do innej strefy numeracyjnej bo tam taki może być z innym kierunkowym. Stacjonarny musi być przypisany do określonej lokalizacji pewnie z powodu numerów alarmowych - ewentualna pomoc pojedzie pod podany adres numeru stacjonarnego. Ja rozumiem że numer się traci jak się usługę wyłączy. Trzeba pewnie przenieść numer jak usługa jest aktywna. Pewnie w praktyce da się aktywować numer stacjonarny na nadajniku Orange będącym w innej strefie numeracyjnej ale wtedy będziemy mieli numer kierunkowy zgodny z lokalizacją którą podaliśmy w umowie ?
  • JARECKI (213.136..**)
    2010-03-05 16:35:24
    Mam pytanko niech ktoś poda link do regulaminu tej usługi
  • (80.239..**)
    2010-03-05 16:37:31
    @tl111. A jak Ci nalicza sekundowo we Freshu kiedy korzystasz z pakietu po 5 gr? Też Cię kantują bo pewnie zaokrąglają w zwyż. Widzę, że się czepiasz ale to typowe dla Twoich komentarzy.
  • Wojtek Jabczyński (212.160..**)
    2010-03-05 16:49:58
    Jarecki z tego co się dowiedziałem jest mozliwość przeniesienia numeru stacjonarnego z Ery Firmowej do Orange. Podmieniłem już link we wpisie na bezpośredni do oferty ESF. Pozdrawiam
  • tl111 (91.193..**)
    2010-03-05 17:00:35
    30 - kiepski przykład. Lepiej było podać naliczanie po 100kb. Jak to kiedyś napisałeś ? A u was biją Murzynów? Z moich komentarzy mogą skorzystać Wasi pracownicy ale nie muszą. To głos z drugiej strony stolika.
  • rino (79.163..**)
    2010-03-05 20:23:19
    kiedy podobna usluga do prywatnych użytkownikow?
  • (80.239..**)
    2010-03-05 20:52:26
    @tl111. Jacy "wasi" ja też jestem po tej samej co Ty stronie stolika. Ale przy cenach minuty 10 gr naliczanie sekundowe przestaje mieć duże znaczenie lub nie ma żadnego. Ty robisz z tego haki w ofercie! Chociaż ostatnio słowo "haki" jest w modzie w PL w dzięki politykom.
  • Jacek (195.93..**)
    2010-03-08 06:59:10
    Przyłączam się do pytania - kiedy dla uzytkowników prywatnych ?? Pozdrawiam!
  • Jarecki (94.246..**)
    2010-03-16 07:27:24
    Mam pytanko czy ktoś ma już tą usługę uruchomioną bo ja od przeszło 80 h nie, a w regulaminie jest napisane 72 h. Więc pytam Wojtku co z regulaminem bo w moim przypadku nr techniczny nie działa, a aneks podpisany 12.03 i do tej pory cisza. Pozdrawiam
  • JARECKI (213.136..**)
    2010-03-17 15:48:35
    Witam do dnia dzisiejszego nie mam uruchomionej tej usługi dopiero może 19.03 czyżby w Szczecinie nie było wolnych numerów stacjonarnych? Pytanko po co podpisywałem aneks, bo aneks i regulamin swoje, a życie swoje? Pozdrawiam