Przenoście numery do Orange na kartę. Warto!

113

Piotr Domański

Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci i 8GB neta za 28 zł miesięcznie. Czy naprawdę trzeba pisać więcej? Chyba nie. A wystarczy przenieść numer z innej sieci do jednej z naszych taryf prepaid. Niestety przenosiny z nju się nie liczą, ale tam też znajdziecie masę fajnych ofert. Usługę można włączyć w ciągu pierwszych 12 miesięcy stażu w Orange. No chyba, że zdecydujecie się na opcję cykliczną w której specjalne warunki będą obowiązywać tak długo jak usługa będzie aktywna.

Na ogół ograniczam swój entuzjazm, przygotowując wpisy na bloga, jednak dziś wybaczcie, bo gdy porównywałem nową ofertę Orange na kartę  z innymi dostępnymi na rynku trudno mi było znaleźć lepszą. A to jeszcze nie wszystko. Pewnie pamiętacie, że doładowując konto w Orange Free na Kartę za 30zł otrzymujecie dodatkowo 6GB internetu. Jeżeli więc przeniesiecie swój numer do Orange Free na Kartę, doładujecie konto za 30 złotych i aktywujecie usługę otrzymacie… nielimitowane rozmowy i SMSy do wszystkich sieci oraz 14GB internetu do wykorzystania w ciągu miesiąca!  A pozostałe dwa złote zostaną Wam na nieplanowane wydatki ;-)

A co trzeba zrobić by uruchomić usługę Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich + 8GB dla przenoszących numer?

  1. Posiadać numer w innej sieci.
  2. Przenieść ten numer do Orange na kartę.
  3. Włączyć usługę (SMS-em/komendą USSD, w aplikacji Mój Orange) za cenę 28zł/mies.

To nie jedyne promocje, dla przenoszących numer do taryf prepaid. Więcej informacji znajdziecie poniżej:

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz 8 GB dla przenoszących numer

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich dla przenoszących numer

Rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich oraz 2 GB dla przenoszących numer

 

komentarze

  • MAURYCY (31.179..**)
    2016-01-25 15:57:56
    A dla tych co to z wami są już ładnych kilka lat? Muszą przenieść się do innej sieci i po chwili spowrotem przenieść się do orange?
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-26 11:32:28
      @MAURYCY, tak, masz taką możliwość.
  • Paczka (37.47..**)
    2016-01-25 17:01:52
    Sporo osób ucieka do nju i fioletowych. Niestety abonamenty w Orange mocno poszły w górę. Tylko internet mobilny jest tani.
  • nikc (89.65..**)
    2016-01-25 17:03:39
    Szkoda tylko, że jeśli promocja się zakończy to nawet jak mam ofertę cykliczną to tak i tak mi ją wyłączycie.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-01-25 21:52:42
      Jeżeli zdecydujesz się na opcję cykliczną specjalne warunki będą obowiązywać tak długo jak usługa będzie aktywna.
  • Astis (31.61..**)
    2016-01-25 17:21:24
    A kiedy coś dla starych bywalców? ??
    Oferta zachęca do skorzystania .... chyba przeniosę się do t-mobile ....
    • Pan Pikuś (89.73..**)
      2016-01-25 20:03:26
      No właśnie.Oferta super a zwłaszcza OFnK. Ale co ze "starymi". Czemu trzeba będzie robić cyrki i przenosić numer do innych opów i potem wracać? Czemu nie można włączyć tej usługi od razu??
      • pablo_ck (79.185..**)
        2016-01-26 12:21:23
        Dokładnie, po co robić ten cyrk z przenoszeniem numeru?? Szkoda że klienci którzy mają wieloletni staż są traktowani jak......... :/
    • chriss (95.108..**)
      2016-01-26 13:51:30
      No właśnie, o stałego klienta Orange nie dba. Jestem w Orange Pop prawie 14 lat, a lepiej jest traktowany nowy klient. Rozumiem, że chodzi o podniesienie statystyk, ale o stałego klienta tez trzeba jakoś zawalczyć.
    • chriss (95.108..**)
      2016-01-26 17:39:24
      No właśnie, o stałego klienta Orange nie dba. Jestem w Orange Pop prawie 14 lat, a lepiej jest traktowany nowy klient. Rozumiem, że chodzi o podniesienie statystyk, ale o stałego klienta tez trzeba jakoś zawalczyć.
  • Kordianek (37.47..**)
    2016-01-25 17:48:32
    A co dla nas użytkowników, co są z Wami ponad 10 lat i co miesiąc ładują konto na ponad 300zł jak ja? nie czuję się w żaden sposób doceniany przez sieć, a śmieszne 30% więcej na promocyjne konto to ochłap totalny.
    Czekam na dedykowaną taryfę dla prepaida z długim stażem, bo powinniście doceniać lojalnych Klientów, a nie stawiać na równi z tymi co od dziś wchodzą do Orange.
    Czekam na dedykowane oferty prepaid dla lojalnych Użytkowników.
    • Przemo (83.20..**)
      2016-01-25 20:08:58
      w prepaidzie nie ma lojalnych użytkowników - są tylko leniwi, którzy i tak nie zmienią sieci. Nie trzeba inwestować w ich zatrzymanie :)
  • Underek (91.220..**)
    2016-01-25 18:15:06
    Czy to zapowiedź zmiany w ofercie NJU?
    Oferty są bliźniaczo podobne.

    MNP z nju rozumiem nie jest liczone?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-01-26 11:12:53
      Nie zdradzamy naszych planów ;)
      Faktycznie, migracja z nju na kartę do Orange na kartę nie jest brana pod uwagę.
      • t. m. (94.254..**)
        2016-01-26 11:41:17
        Czy w tym pakiecie sa stacjonarne ? Czas zmienic sieć zeby za chwile wrocić. Niepowazni jestescie a i przy okazji karte SIM wymienię na Nano za darmo.
  • Łukasz (188.146..**)
    2016-01-25 19:37:03
    Jest dobrze a może być jeszcze lepiej....
    Miażdżycie konkurencje i chyba o to chodzi :)
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-26 11:37:49
      @Łukasz, bardzo dziękujemy ;-)
  • Jakson (66.249..**)
    2016-01-25 21:22:00
    Popieram jestem u was od prawie 10 lat i lepiej mi się opłaca przejść na chwilę do innej sieci żeby mieć lepsze warunki szkoda gadać....
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-26 11:33:19
      @Jakson, tak, masz taką możliwość.
  • Alan (89.76..**)
    2016-01-25 22:12:27
    Ludzie!! o jakiej wy lojalności piszecie?? Jesteście w ofercie prepaid, nie ma tam żadnej lojalności, możecie by 20, 10, 5 lat, lub dwa dni i tu nie ma to znaczenia. Abonament to co innego, ale tam też jak słyszę tekst "jestem u was X lat to cośtam cośtam" to mi się słabo robi po prostu
    • Kordianek (37.47..**)
      2016-01-26 01:00:06
      Alan to może do lekarza po zioła jak Ci się słabo robi! ja jestem 10 lat ponad z orange i oczekuję doceniania mnie lepiej niż nowego Użytkownika. Chyba jasno napisałem, że czekam na dedykowaną taryfę, gdzie np. trzeba spełnić jakiś warunek np. doładowywać na określoną kwotę, aby w następnym miesiącu otrzymać atrakcyjne bonusy czy pakiety.
      • Alan (212.160..**)
        2016-01-27 10:20:13
        Hahahahahhaha:D
        Rozbroiłeś mnie normalnie, powodzenia w dalszym "oczekiwaniu" na "dedykowaną" ofertę dla stałych klientów oferty prepaid. Nie załapałeś jeszcze że czegoś takiego nie ma?? Nawet jak podpisujesz zetafona to jedyną korzyścią dla Ciebie jest telefon za to że doładowujesz, tyle w temacie
  • Nottenick (89.228..**)
    2016-01-25 23:14:12
    W każdym podręczniku marketingu piszą, że utrzymanie dotychczasowego klienta jest tańsze niż zdobycie nowego. Zatem nowi dostają bonusy ( duży koszt dla operatora ) a dotychczasowi dostają ochłapy ( mniejszy koszt dla operatora). Gdybyś jako stały klient dostał coś lepszego niż nowy, to wyszloby, że utrzymanie dotychczasowego klienta jest droższe niż zdobycie nowego, a to się kłóci z regułą zacytowaną powyżej. Sorry Winnetou, ale takie są regóły marketingu..
    • misoo (91.208..**)
      2016-01-27 20:55:58
      Na pewno chodziło Ci o "regóły" ?
  • sd (78.28..**)
    2016-01-25 23:24:00
    Niezmiennie ta sama strategia - nowi mają lepiej niż dotychczasowi... Trochę szkoda.
    Poza tym oferta bardzo dobra i z pewnością zachęca do zmiany operatora na Orange.
  • Mungo (37.47..**)
    2016-01-25 23:50:34
    Widzę że nie tylko mnie jest łyso, że ja, lojalny klient z kilkuletnim stażem mam gorsze warunki niż nowi. I że najbardziej opłacało by mi się teraz wyzerować konto, przenieść numer do innej sieci i ewentualnie wrócić z powrotem do Orange. A może jak się przeniosę na chwile do innej sieci, to już mi się tam spodoba i zostanę tam na dłużej? Mam ciekawy pomysł jak możecie dogadzać lojalnym klientom na kartę: do dotychczasowych 30zł/miesiąc za nielimitowane rozmowy i smsy oraz 35zł/miesiąc za no limit+2GB doliczajcie rabat tyle złotych ile lat stażu w Orange.
    • Koolo (37.47..**)
      2016-01-26 12:24:22
      Przestańcie jojczyć o każdą złotówkę, jakoś muszą pozyskiwać klientów ... też nie lubię przepłacać ale 2 - 3 zł różnicy a w OFnK najbardziej cenię "elastyczność' mogę korzystać z pakietów jednorazowych i teraz za 9 zł nolimit rozmowy w sieci (nju też) ... a mogę kwotę doładowania zostawić np. do wygadania w roamingu lub sms-y premium. Nowi muszą płacić 28 zł miesięcznie nonstop ... w nju jest podobnie tylko złotówkę drożej ale można w jakiś sposób 'zawiesić" ;-)
  • end (82.145..**)
    2016-01-26 02:18:59
    Nie działa u mnie (strona) promocje. Na żadnej przeglądarce. Zaznaczam różne pozycję i nic się nie odkrywa. Jak jest u was?
    • Łukasz (188.146..**)
      2016-01-26 10:30:26
      end wydaje mi się że strona jest w trakcie modyfikacji ze względu na to że nie które usługi są wyłączane i zastąpione innymi ( robią porządki )
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-01-26 11:06:35
      Dziękujemy za sygnał. Sprawdzimy co się dzieje.
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-26 11:35:20
      @end dzięki za informację, przekazałem kolegom i koleżankom zajmujących się ofertą.
      • Portek (94.254..**)
        2016-02-16 08:08:26
        Przekażcie też, że w Mój Orange na przeglądarce od paru dni nie pokazuje się ilość GB pozostałych z pakietu za 28zl. Apka w telefonie pokazuje jeszcze ponad 2GB i zmienia się wraz z zużyciem danych.
  • RobertS (85.11..**)
    2016-01-26 08:36:44
    powiem tak - oferta wymiata. Dodano jeszcze stacjonarne więc oferta naprawdę konkurencyjna. Brawo Orange !
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-02-15 12:58:45
      @RobertS Dziękujemy bardzo!
  • Andrzej (82.145..**)
    2016-01-26 12:00:59
    Zróbcie w Orange Free na kartę 120 minut do wszystkich. To co jest w Orange Yes. Nie wszyscy potrzebują bez limitu. Mnóstwo ludzi na to pójdzie.
    Z kimkolwiek rozmawiam to każdy narzeka że nie ma nic pośredniego. Albo całą fura (bez limitu) albo nic.
    • emitelek (89.68..**)
      2016-01-26 19:26:45
      I jak by tu były jeszcze stacjonarne!!! To nie ma lepszego pakietu dla "mało" gadających :)
      • Piotr Domański (212.160..**)
        2016-02-15 13:03:58
        @Andrzej, @emitelek zastanówcie się nad ofertami nju, a dokładniej nad "nju do wszystkich", gdzie maksymalnie, dziennie płacicie 2 złote. Ale, jeżeli w ogóle nie korzystacie nie płacicie nic.
  • Darko (37.47..**)
    2016-01-26 14:24:07
    Wie ktoś jak przenieść telefon stacjonarny do Nowej Orange Strefy? Mam aktualnie Ofertę Nowy Orange Stacjonarny. W salonie Kozienicach mówią że się nieda.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-01-26 20:53:35
      Zapraszamy do salonu, gdzie Doradca przedstawi Ci odpowiedni wniosek. Z ofertą możesz zapoznać się zaglądając do e-sklepu: http://oran.ge/1iD0rh4.
      • Darko (31.61..**)
        2016-01-27 11:38:29
        Byłem w salonie. Nie można przejść ze starej oferty Nowy Orange Stacjonarny do Orange Strefy. Cóż pozostaje rezygnacja z telefonu stacjonarnego.
  • Piotrek (87.239..**)
    2016-01-26 22:45:43
    Dlaczego tylko dla nowych klientów przenoszących numer? A może też coś dla tych co mają staż ponad 3/5/7/10 lat (wybierzcie co chcecie, każdy spełniam)? Musimy odejść, żeby dopiero po ewentualnym powrocie móc skorzystać z promocyjnych warunków? Marketingowcy niezbyt dobrze to wymyślili, generalnie fakt, że na części numerów mam skumulowane środki powstrzymuje mnie przed przeniesieniem prepaidów całej rodziny do innej sieci. I to nie w celu ewentualnego powrotu. Do tej pory wszyscy klienci byli traktowani równo, teraz stali są klientami "gorszego sortu", choć dawali przychody latami. Tak się nie robi, po prostu.
  • Robert (89.77..**)
    2016-01-26 23:44:29
    Orange jak zwykle stosuje dziwne praktyki, od dawna korzystam u nich z internetu ale do rozmów mam Virgin mobile gdzie za 29 zł są rozmowy i smsy bez limitu do wszystkich plus 5 GB internetu. Jak widać nie chcą abym korzystał z ich oferty.
  • Krzysiek87 (83.10..**)
    2016-01-26 23:52:05
    Porównując oferty na kartę z Smart Plan LTE Tylko SIM,stwierdzam,że nie ma sensu podpisywać umowy terminowej,gdyż klient który przychodzi z ulicy ma lepszą ofertę,niż ten co płaci regularnie sieci przez okres np 24 miesięcy.
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-02-15 12:57:40
      @Krzysiek87 (83.10..**) Hmm... zwróciłeś uwagę, jak bardzo premiujemy korzystanie z kliku naszych usług równocześnie. Ja sam za abonament płacę kilka złotych, bo mam internet z Funpackiem i mam spory bonus.
  • Robert (89.77..**)
    2016-01-27 07:59:59
    Orange jak zwykle stosuje dziwne praktyki, od dawna korzystam u nich z internetu ale do rozmów mam Virgin mobile gdzie za 29 zł są rozmowy i smsy bez limitu do wszystkich plus 5 GB internetu. Jak widać nie chcą abym korzystał z ich oferty.
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-27 11:37:10
      @Robert, a w Orange za tę samą kwotę 6GB neta i nielimiotwane rozmowy i SMS-y (na stałe). A jeżeli przeniesiesz się z do nas 14GB w ramach promocji.
  • Andrzej (141.0..**)
    2016-01-27 17:06:13
    Zróbcie w Orange Free na kartę 120 minut do wszystkich. To co jest w Orange POP, Orange ONE, Nowe Orange Go, i Orange SMART, koszt 9 zł. Dołóżcie jeszcze stacjonarne i będzie super. Nie wszyscy potrzebują bez limitu. Mnóstwo ludzi na to pójdzie.
    Z kimkolwiek rozmawiam to każdy narzeka że nie ma nic pośredniego. Albo całą fura (czyli bez limitu) albo nic.
  • t. m. (94.254..**)
    2016-01-28 13:55:10
    Pytanie, GB schodzą najpierw z doladowania bonus a dopiero z pakietu ? Czy rozmowy na stacjonarne w ramach pakietu ?
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-01-28 17:07:26
      @t.m. Najpierw schodzi promocyjne 6GB, a potem transfer z naszego pakietu (czyli owe 8GB).
  • Łukasz (188.146..**)
    2016-01-29 09:53:11
    Zastanawiam się nad tym że oferta jest w porządku ale wiecie co tak najbardziej mi brakuje w ofertach na kartę?Usług oczekiwania na połączenia,zawieszenie połączenia,połączenia konferencyjne.Brakuje tego pierwszego :) Może pomyślicie nad wprowadzaniem takich rozwiązań.Pozdrawiam :)
  • Lucek (212.109..**)
    2016-01-29 10:05:12
    Ale przecież nie można przenieść numeru bezpośrednio do Orange Free na Kartę. Wczoraj konsultantka w salonie nie miała takiej możliwości i przeniosła mnie do Orange Smart. Czy jak zmienię taryfę na Orange Free kodem to będę traktowany nadal jako osoba przenosząca numer i dostanę te 8GB?
  • Taszka (37.47..**)
    2016-01-29 22:52:32
    WitajCię a może wszyscy na piszcie so nich że chce Cię taka ofertę dla obecnych klientów;) albo. Też że.jąk kest obecnie oferta dla nas i jqk jest 2gb to zamiast tych 2 gb aby dali 10gb na zawsze. Ma piszcie do nich.. To może dadzą zrobi Cię to?
    • emitelek (89.68..**)
      2016-01-30 15:35:58
      Na prawdę nie wiem o co Ci chodzi... :(
  • Calm7 (8.37..**)
    2016-01-30 19:43:31
    emi. Przetłumaczyć Ci? :-D :-D :-D To proste: on chce tej oferty dla wszystkich osób na kartę. Prosi też, abyśmy wszyscy wnieśli protest, by uzyskać powyższe :-) Oraz zwiększenie 2GB na 10GB, ale to już mniej istotne.
  • pabloki (5.173..**)
    2016-02-02 01:41:35
    Wszystko fajnie , tylko dlaczego klient ma przeniesiony numer w okresie gdy zaczęła sie promocja , ma w mój orange ni zsze ceny dla przeniesionych a po aktywacji pakietu orange zjada mu regularną opłatę . Klient aktywował już drugi raz pakiet na 7 dni i orange pobrał drugi raz wyższą -regularna kwotę.
  • Taszka (82.145..**)
    2016-02-02 22:47:05
    dlaczego mniej istotne... na piszCię do nich aby zwiększyli gb z 2 na 10 gb;)
  • m-a-t (89.65..**)
    2016-02-07 12:01:51
    @Taszka: czemu tak mało? Może 20 gb albo 50 gb? A może wgl 1000 gb albo bez limitu? I obniżyć opłatę miesięczną do 1zł? Albo tak, żeby klient miał wszystko bez limitu a orange zapłaci mu miesięcznie 1200 zł za to, że łaskawie chce korzystać z oferty? Zgłaszajcie pomysły ;)
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-02-15 12:54:39
      :-) niestety wszystkie dać nie możemy, chociaż bardzo się staramy.
  • KA (188.146..**)
    2016-02-11 08:23:13
    Stacjonarne? Mmsy? Z czym do ludzi przy innych ofertach??? Zobaczcie RBM Energy - komentarz zbyteczny.
    • Piotr Domański (212.160..**)
      2016-02-15 12:53:53
      @KA - wiesz, w gruncie rzeczy w Red Bull Mobile nie widzę nic lepszego, niż w Orange Free na Kartę. Dajemy no-limit na stacjonarne, do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y i 14 GB internetu za 28 zł.
      • mmm (94.254..**)
        2016-02-15 20:53:04
        MMS'ów to akurat w tej ofercie nie macie. Tylko SMS'y.
  • Tomasz (5.172..**)
    2016-02-13 10:39:13
    Cześć.

    Jestem obecnie użytkownikiem nielimitowanego pakietu na kartę w Play za 29zł/mies. Zainteresowała mnie obecna oferta Orange. Mam trzy pytania:
    1) przy migracji jaki jest koszt zakupu kart SIM w Orange i ewentualnie koszty dodatkowe? (nie licząc 28zł lub 30zł comiesięcznych opłat za pakiet)
    2) czy nielimitowane rozmowy są do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych)?
    3) czy telefon z internetem można "legalnie" używać jako modemu do komputera?
    • Portek (94.254..**)
      2016-02-13 12:07:43
      1. musisz zakupić ich starter. Cena 5zł/9zł i na ten numer dostaniesz sms z kodem, który konsultantka wpisze przy składaniu wniosku o przeniesienie. W sumie jest to trochę dziwne żeby musieć kupować starter podczas gdy zaraz potem dostaniesz drugą kartę SIM od Orange z 5zł na koncie (1 zł na głównym koncie i 4zł na promocyjnym) oraz 1GB... Numer na niej zmieni się na ten przenoszony następnego dnia. Więcej kosztów nie ma.
      2. Tylko komórkowe. MMS'ów też nie ma.
      3. Można używać nawet w routerze. :)
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-02-13 22:08:52
      1. Tutaj sprawdzisz jak przenieść numer do oferty na kartę http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003784704,article.html#oferta_menu
      2. Tak. Pakiet dotyczy również numerów stacjonarnych.
      3. Tak. Możesz używać telefonu, jako modemu.
  • Tomasz (5.172..**)
    2016-02-13 12:35:59
    @Portek (94.254..**)
    "2. Tylko komórkowe. MMS'ów też nie ma."
    ========================
    Tutaj piszą, że bez ograniczeń są komórkowe i stacjonarne i MMSy:
    http://www.orange.pl/kid,4000377334,id,4004652815,title,Rozmowy-i-SMSy-bez-limitu-do-wszystkich-oraz-8-GB-dla-przenoszacych-numer-,article.html

    Hmm.
    • Portek (94.254..**)
      2016-02-13 19:47:29
      rzeczywiście. Nawet w regulaminie jest. Chyba muszę napisać reklamację, bo ściąga mi normalnie z konta za połączenia na stacjonarne.
      • Tomasz (5.172..**)
        2016-02-14 08:20:15
        Dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze takie pytania:

        1) Jeżeli np. w poniedziałek 15 lutego złożyłbym zlecenie migracji z Play do Orange to od kiedy korzystałbym z Orange na kartę?

        2) Rozumiem, że żeby wykonać migrację do Orange muszę najpierw kupić jakąś kartę pre-paid w Orange (na która przyjdzie hasło). A druga karta SIM przyjdzie do mnie z Orange pocztą. Czy to oznacza, że będę miał dwie karty sim w Orange z tym samym numerem telefonu?

        3) Czy Orange gwarantuje minimalną prędkość transmisji internetowej przychodzącej/wychodzącej? Ile ona wynosi?

        4) W jakiej technologii jest internet? LTE? (pytanie w kontekście parametrów technicznych smartfona).
        • Orange Ekspert (212.160..**)
          2016-02-14 13:13:46
          Ad 1. wniosek o przeniesienie numeru jest rozpatrywany w terminie do 3 dni roboczych;
          Ad 2. starter z numerem tymczasowym otrzymasz bezpłatnie w salonie podczas składania zlecenia przeniesienia numeru;
          Ad 3. ze względu na specyfikę mobilnej transmisji danych nie gwarantujemy jej minimalnej prędkości;
          Ad 4. technologia z jakiej będziesz korzystać zależy od tego jaki rodzaj transmisji będzie dostępny w danym miejscu w którym będziesz przebywał i możliwości Twojego telefonu.
        • Portek (94.254..**)
          2016-02-14 14:49:08
          Jako, że OrangeExpert mówi jak to jest regulaminowo to odpowiem jak jest w rzeczywistości :)
          1. U mnie było to tak, że złożyłem wniosek po południu jednego dnia, a następnego dnia karta poprzedniego operatora była już wyłączona, a na karcie Orange był już mój numer, mimo że wniosek składałem w piątek i w dzień "nieroboczy" przeniesiono numer.
          2. Jeśli składasz wniosek w salonie to musisz kupić starter, na który przyjdzie hasło, następnie dostaniesz drugą kartę w czarnej kopercie. Na tych kartach są dwa różne numery. Na Orange Online możesz zarejestrować ten numer z czarnej koperty, a po przeniesieniu numeru do Orange zaktualizuje się numer na Twój.
          3. Nie gwarantuje, ale zazwyczaj jest 3-4 Mb/s wieczorem w 3G. W LTE jest lepiej.
          4. LTE jest dostępne, ale ograniczone do około 40Mb/s. Na karcie abonamentowej wyciągniesz więcej.
  • mk (89.69..**)
    2016-02-14 12:46:53
    @Portek (94.254..**)Tomasz (5.172..**)
    "rzeczywiście. Nawet w regulaminie jest. Chyba muszę napisać reklamację, bo ściąga mi normalnie z konta za połączenia na stacjonarne.
    "
    ========================
    Jak to w końcu jest z tymi nielimitowanymi na stacjonarne? Portkowi pobiera z konta za te połączenia, eksperci na tym blogu nie potwierdzili, że na stacjonarne również nielimitowane, na orange po zalogowaniu, tam gdzie się włącza usługi, w opisie są wymienione tylko sieci komórkowe. Jednak na stronie orange i w regulaminie jest napisane, że stacjonarne również.
    Może ktoś napisać jak jest w rzeczywistości?
    • Portek (94.254..**)
      2016-02-14 14:51:05
      już nie pobiera. Dzwoniłem do BOK i uznali, że rzeczywiście jest błąd i zwrócą kasę.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-02-14 20:10:01
      Usługa dotyczy również numerów stacjonarnych.
    • mk (89.69..**)
      2016-02-15 14:58:23
      Dziękuję Wam za odpowiedzi. Pozdrawiam
  • Tomasz (5.172..**)
    2016-02-14 15:49:27
    Dzięki za wyczerpujące informacje. Migrację do Orange zlecę pod koniec lutego tak, żeby od początku marca być w Orange.

    Mam jeszcze ostatni problem: w jest napisane, że usługa promocyjna jest dostępna dla Abonentów taryf: Orange YES, Orange POP, Orange ONE, Orange SMART na kartę, Nowe Orange GO, Orange Free na kartę oraz Abonentów oferty Zetafon lub Minutofon z planem taryfowym Orange YES, Orange POP, Orange ONE, Orange SMART na kartę, Nowe Orange GO, Orange Free na kartę.
    Pytanie: jaką kartę SIM pre-paid kupić? Z jaką taryfą? W Play jest tak, że można kupić kartę SIM z dowolną taryfą a następnie wpisać kod odpowiedniej oferty i gotowe. A jak jest w Orange?
    • Portek (94.254..**)
      2016-02-14 17:14:51
      Kup taki jaki doradzi Ci sprzedawca w salonie, a właściwie to nie ma żadnej różnicy, bo konsultant zapyta jaką chcesz mieć ofertę po przeniesieniu. Niestety u mnie nie można było przenieść na Orange Free na Kartę, więc wrzucono mnie na Orange Smart. Nie było problemu z późniejszym przeniesieniem na inną taryfę kodem. Tylko potem musiałem składać reklamację, bo nie dostałem pakietu za doładowanie, bo system jeszcze nie załapał taryfy, ale za to przedłużyli mi ten pakiet o 2 miesiące do kwietnia. Polecam Orange Free, bo za doładowanie 30zł masz gratis 6GB, więc łącznie 14GB.
      A i uważaj na cenę pakietu, bo po zmianie taryfy zamiast tego pakietu za 28zł będzie za 35zł z 2GB neta. Wystarczy się "poskarżyć" w zgłoszeniu czy na czacie z konsultantem i on Ci natychmiastowo włączy pakiet za 28zł.
      • Tomasz (5.172..**)
        2016-02-14 17:48:37
        Wg tego co napisał wyżej Orange Ekspert starter z numerem tymczasowym otrzymam bezpłatnie. Tylko pytanie czy tam będzie "wgrana" jakaś taryfa pre-paid czy też oprócz tymczasowego numeru telefonu nic nie będzie? No i czy ja będę mógł tymczasową taryfę wybrać?
        • Orange Ekspert (212.160..**)
          2016-02-14 20:01:59
          Będzie konkretny plan taryfowy (sprawdzisz go kodem *124*#) który możesz w każdej chwili zmienić.
        • Portek (94.254..**)
          2016-02-15 20:50:19
          Tak, otrzymasz ją bezpłatnie i z tego co pamiętam to była tam taryfa, którą wskazałem konsultantowi, na którą ma mi przenieść numer. Tak właściwie to dla Ciebie żadna różnica jaka będzie taryfa w trakcie przenoszenia, ponieważ trwa to realnie do północy tego samego dnia. I tak jak pisałem wyżej będzie tam 5zł(1zł konto główne i 4zł konto promocyjne) oraz 1GB i w sumie jak się teraz zastanawiam to nie wiem czy te dostępne środki to nie są te przeniesione z tej kupionej karty SIM w salonie.
  • Piotr Domański (212.160..**)
    2016-02-15 12:46:22
    @Tomasz, @Portek, @mk jak widzę Orange Ekspert (dzięki ekspercie ;-) ) już Wam dzielnie przez weekend odpowiadał, więc mi pozostaje jedynie powitać Was w Orange!
  • Tomasz (5.172..**)
    2016-02-23 12:58:14
    Mam jeszcze jedno pytanie (zadaję je tutaj, bo na forum Orange nikt na nie nie chce odpowiedzieć): czy w przypadku skorzystania z tej oferty na kartę będę miał także dostęp do darmowych Hot Spotów Orange?
    • Portek (212.109..**)
      2016-02-23 14:14:43
      Nie. Regulamin: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1986559/4068473120.pdf
  • pablo (81.219..**)
    2016-04-01 14:42:42
    To że się nie dba o stałych klientów to standard w każdej sieci. Ja ze swoim numerem byłem juz w kazdej sieci . Rok temu z nju przeszedłem do virgin mobile dla większego internetu 5GB w tej samej cenie. Po roku w virgin byłem już starym klientem i wiecęj internetu otrzymywali ci którzy dopiero co przyszli. Więc uciekłem z numerem do Orange na kartę. Jak narazie nigdzie się nie wybieram gdyż orange ( na kartę) obecnie ma najlepszą ofertę w cenie 28-29zł.W orange free cyklicznie 14GB i no limit na połaczenia i smsy
    Tu macie regulamin dla przenoszących numer. Tomasz zobacz sobie czy napisali o hotspotach orange
    http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2000920/4097885346.pdf
  • Dodd (164.127..**)
    2016-04-02 19:18:58
    Hmmm. Dlaczego wszyscy piszą o doładowaniu za 30 zł??? Przecież można doładować za 100 zł i dostajemy wtedy 36 GB w bonusie za doładowanie, i mamy kasę na 3 miesiące x 28 zet - czyli razem na miesiąc wyjdzie bonusowe dla przenoszących numer 8 GB + bonusowe za doładowanie 12 GB = razem 20 GB miesięcznie.
  • anastazja (82.145..**)
    2016-04-03 19:32:17
    witam was drogie orange. od 5lat jestem w orange i moja rodzina też i znajomi moi,mają wszyscy na karte i dużo koszytamy z internetu itd więc chcieli byśmy więcej mieć gb .. np jąk zrobiliscie np dla przenoszoncy z innej sieci'' ... i a-bieli byśmy prosić i nie chcieli byśmy przenieść do innej sieci dlategw wymysł Cię taka oferte. bo jąk nie chcecie stracić kilka klietow którzy byli z wami parę lat
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-04-03 20:06:55
      Jeśli korzystasz dużo z internetu to polecam ofertę Free na kartę gdzie po każdym doładowaniu otrzymujesz bezpłatny bonus na internet http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4003784086,article.html

      Warto też zainteresować się ofertą Smart Plan LTE Wspólny. W ofercie Smart Plan LTE Wspólny wszyscy w Twojej grupie korzystają z tych samych nielimitowanych usług i wybranego pakietu danych. To Ty decydujesz, kto jest w Twojej grupie. Szczegóły tutaj http://www.orange.pl/kid,4004383787,id,4004384253,article.html
  • Adam (83.28..**)
    2016-04-11 21:44:05
    Oferta fajna, natomiast w moim mieście (chętnie podzielę się na PW informacją w jakim) jest problem z kartami sim do przeniesienia numeru prepaid.

    Tzn mam wrażenie, że nie z kartami a po prostu nikt nie chce zrobić wniosku, wiadomo nie ma kontraktu nie ma kasy. Wszystkie 4 salony (3 partnerskie, jeden własny) odesłał mnie na drzewo, tłumacząc, że karty będą może jutro może pojutrze, zero konkretów.

    Jutro pojadę do salonu oddalonego 30km od pozostałych, zobaczymy co usłyszę tym razem...

    Reasumując DRAMAT!!!!!!!
    • Adam (95.49..**)
      2016-04-12 09:46:43
      Kolejny salon odpadł w przedbiegach, teraz karty są zemściła się niewiedza, i brak informacji co to Generator MNP... Ekspercie Orange help!

      @Adam (83.28..**)
      "Oferta fajna, natomiast w moim mieście (chętnie podzielę się na PW informacją w jakim) jest problem z kartami sim do przeniesienia numeru prepaid.
      Tzn mam wrażenie, że nie z kartami a po prostu nikt nie chce zrobić wniosku, wiadomo nie ma kontraktu nie ma kasy. Wszystkie 4 salony (3 partnerskie, jeden własny) odesłał mnie na drzewo, tłumacząc, że karty będą może jutro może pojutrze, zero konkretów.
      Jutro pojadę do salonu oddalonego 30km od pozostałych, zobaczymy co usłyszę tym razem...
      Reasumując DRAMAT!!!!!!!
      "
      ========================
  • pablo (81.219..**)
    2016-04-12 10:11:56
    @up
    U mnie było to samo. Problem z przeniesieniem numeru z innej sieci do Orange na kartę. Próbowali przez jakis generator wniosków. W sumie udało się po 2h godzinach spędzonych w salonie, rozmowę z kierownikiem salonu itp. Jeżeli osoba siedzaca za biurkiem nie potrafi Ci pomóc to może wskaże swojego przełożonego który chętnie udzieli informacji dotyczącej osoby która jest Ci w stanie pomóc. Jak nie potrafią się ogarnąc to poproś by zadzwonili do własnego BOA skoro nie wiedzą co i jak. Napisz skargę do Orange. Kartę Ci musza wydac od reki z tymczasowym numerem.
    • Adam (83.6..**)
      2016-04-12 10:33:32
      Witaj,

      Kierownik dziś siedział obok i nic nie pomogło, sam wiedział tyle co pracownik.
      Jedynym rozwiązaniem wrednym w salonach, które ich zaboli to o ile jest zamontowany licznik w drzwiach to przechodzić w jedną i drugą do oporu, ew machać łapą ile się da jak im nabije 2 tys wejść a 20 aktywacji to centrala im zrobi młyn :) taka drobna zemsta Klienta :)

      Liczniki montowany jest na bocznej ramie drzwi, jest to laser i punkt który odbija go z powrotem na wysokości około 120-140cm od ziemi :)

      Duże salony w galeriach handlowych na 99% je posiadają :)




      @pablo (81.219..**)
      "@up
      U mnie było to samo. Problem z przeniesieniem numeru z innej sieci do Orange na kartę. Próbowali przez jakis generator wniosków. W sumie udało się po 2h godzinach spędzonych w salonie, rozmowę z kierownikiem salonu itp. Jeżeli osoba siedzaca za biurkiem nie potrafi Ci pomóc to może wskaże swojego przełożonego który chętnie udzieli informacji dotyczącej osoby która jest Ci w stanie pomóc. Jak nie potrafią się ogarnąc to poproś by zadzwonili do własnego BOA skoro nie wiedzą co i jak. Napisz skargę do Orange. Kartę Ci musza wydac od reki z tymczasowym numerem.
      "
      ========================
      • xxx (83.6..**)
        2016-04-13 10:09:44
        Podobnie w Gostyninie, wiedza i chęci Kierownika i pracownika powala.
        sugeruje omijać wielkim łukiem - nie potrafią załatwić prostej sprawy jak przeniesienie numeru Prepaid->Prepaid


        @Adam (83.6..**)
        "Witaj,
        Kierownik dziś siedział obok i nic nie pomogło, sam wiedział tyle co pracownik.
        Jedynym rozwiązaniem wrednym w salonach, które ich zaboli to o ile jest zamontowany licznik w drzwiach to przechodzić w jedną i drugą do oporu, ew machać łapą ile się da jak im nabije 2 tys wejść a 20 aktywacji to centrala im zrobi młyn :) taka drobna zemsta Klienta :)
        Liczniki montowany jest na bocznej ramie drzwi, jest to laser i punkt który odbija go z powrotem na wysokości około 120-140cm od ziemi :)
        Duże salony w galeriach handlowych na 99% je posiadają :)
        @pablo (81.219..**)
        "@up
        U mnie było to samo. Problem z przeniesieniem numeru z innej sieci do Orange na kartę. Próbowali przez jakis generator wniosków. W sumie udało się po 2h godzinach spędzonych w salonie, rozmowę z kierownikiem salonu itp. Jeżeli osoba siedzaca za biurkiem nie potrafi Ci pomóc to może wskaże swojego przełożonego który chętnie udzieli informacji dotyczącej osoby która jest Ci w stanie pomóc. Jak nie potrafią się ogarnąc to poproś by zadzwonili do własnego BOA skoro nie wiedzą co i jak. Napisz skargę do Orange. Kartę Ci musza wydac od reki z tymczasowym numerem.
        "
        ========================
        "
        ========================
  • pablo (81.219..**)
    2016-04-13 11:29:30
    Gostynin? woj mazowieckie?
    Jeśli tak to przejedz sie do Płocka na ul. przemysłową 1 do Carefoor. Na parterze masz punkt Orange. Mi papiery ogarniała Agata K i Magdalena K . One juz wiedzą o co chodzi i z czym to się je ( prepaid ->prepaid). W galerii mosty na przemysłowej raczej nie załatwisz. Odesłali mnie do Carefoor
    • xxx (83.28..**)
      2016-04-13 22:57:49
      @Pablo... chwilowo uzbrojenie się w cierpliwość.
      Byłem dziś w Orange w CH. Mazovia w Płocku, tam bardzo chamsko potraktowała mnie niejaka Edyta D. była na tyle nieprzyjemna, że wręcz mi prawie ubliżała.
      W połowie rozmowy jak się miarka przebrała uruchomiłem dyktafon i trochę jej przesympatycznych słów zarejestrowałem.

      i tu pytanie do Eksperta Orange gdzie mogę przesłać nagranie w celach reklamacyjnych, zanim w ramach marketingu opublikuję to na YouTube?

      PS Mimo że mi owa Edyta jechała po mnie jak po ... to sprawy nie załatwiła widocznie ją to przerosło, kompetencje tylko w ubliżaniu.

      @pablo (81.219..**)
      "Gostynin? woj mazowieckie?
      Jeśli tak to przejedz sie do Płocka na ul. przemysłową 1 do Carefoor. Na parterze masz punkt Orange. Mi papiery ogarniała Agata K i Magdalena K . One juz wiedzą o co chodzi i z czym to się je ( prepaid ->prepaid). W galerii mosty na przemysłowej raczej nie załatwisz. Odesłali mnie do Carefoor
      "
      ========================
  • pablo (81.219..**)
    2016-04-14 11:09:09
    Trzeba było poprosić o przełożonego tej Pani
    Zostaje Ci tylko napisac skarge i wysłac na adres orange ( forma papierowa)
    Z wrzucaniem bez jej "zgody" na YT bym się wstrzymał (w razie czego przegrasz)
    Nagrałeś Ją bez jej "zgody" (w razie czego znów przegrasz)
  • xxx (178.42..**)
    2016-04-14 13:04:57
    @Pablo
    Z nagraniem masz racje, dlatego uznajmy że go nigdy nie było.

    Przełożeni nic nie pomogą, wiem jak wygląda proces reklamacyjny ze strony Klient i co się dzieje jak reklamacja wpada do przełożonych w celu wyjaśnień.

    Kierownicy Regionu też nie pomogą.


    @pablo (81.219..**)
    "Trzeba było poprosić o przełożonego tej Pani
    Zostaje Ci tylko napisac skarge i wysłac na adres orange ( forma papierowa)
    Z wrzucaniem bez jej "zgody" na YT bym się wstrzymał (w razie czego przegrasz)
    Nagrałeś Ją bez jej "zgody" (w razie czego znów przegrasz)
    "
    ========================
  • Piotr Domański (212.160..**)
    2016-04-14 18:00:42
    @xxx, @Pablo, @Adam, Panowie, bardzo dziękuje za informacje. Traktujemy je bardzo poważnie.
    • xxx (178.42..**)
      2016-04-14 18:35:51
      Mam nadzieję że bardziej poważnie, niż traktują nas pracownicy salonów na terenie Płocka i Gostynina ;]

      @Piotr Domański (212.160..**)
      "@xxx, @Pablo, @Adam, Panowie, bardzo dziękuje za informacje. Traktujemy je bardzo poważnie.
      "
      ========================
  • pablo (78.154..**)
    2016-04-14 20:52:58
    To nie tylko Płock , Gostynin, moja przygoda zaczęła się dużo wcześniej.
    W warszawie Oange plac Konstytucji 6. Na prawdę duży salon, parter i pietro z obsługą klienta także nie wiedzieli. Tam było moje pierwsze podejście akurat miałem 30 min wolnego po pracy. Mówię załatwie szybko, wyskoczył im błąd, nie wiedzą , przyjdz Pan jutro, Nie zastanawiali się czemu, nie starali rozwiązać pomimo że pytałem jaki błąd? No jakis systemu. No ok, błąd to błąd załatwię w Płocku. I dopiero kilka podejśc w Płocku a tu zaczynajac od Salonu w Mostach na przemysłowej w Piatek ( znów bład) Pan przyjdzie w sobotę, dało mi do myslenia. Kolejny dzien bład, az w koncu odesłali mnie do Orange w Carefoor na przemysłowej. Tutaj tez bład, poinformowałem że znam ten "błąd" w sensie błąd bo błąd. I jutro czy pojutrze będzie to samo i ze to nie wina systemu. NIe wyjde stad poki nie bedzie przeniesione. To dopiero zaczęli sie zastanawiac i dzwonic o co chodzi. Nie udało się w tym samym dniu gdyz wysłali w końcu emaila do jakieś znowu głównej siedziby. Na drugi dzień w końcu wiedzieli jak to zrobić, dlatego wymieniłem nazwiska gdyż te osoby przez to przeszły. Ja bardziej bym obstawiał na brak szkoleń w przenoszeniu numerów. Nie mówiac ze w żadnym salonie w którym byłem nie znali promocji przeniesienia z karty na kartę "no limit z 8Gb netu" tylko standardowo w abonamencie Pan będzie miał lepiej damy Panu 1GB internetu. Dopiero gdy im powiedziałęm ze na stronie Orange-zakładka na kartę- oferta dla przenoszących numer to wielkie oczy. Tak jak mowisz z tego kasy nie maja , w ogole przenoszony klient to nie nowy klient.
    Inna bajka to nie wiedza pracowników przy zgodach marketingowych. Nie zgodziłem się na zamieszczenie numeru w publicznej ksiązce. Ale oni nie moga tego odchaczyć przy przenoszeniu i nie wydrukują mi formularza przenoszenia bez tej zgody bo tak system nie pozwala, Mówię nie prawda, to nie jest obligatoryjne. Zgadzam sie tylko na przetwarzanie moich danych celem realizacji usługi przeniesienia numeru. No i kolejna próba generowania dokumentów bez tej zgody.........ale to juz inny odcinek serialu. Przydałyby się szkolenia pracownikom
    • xxx (95.49..**)
      2016-04-15 11:24:40
      @Pablo, a może wiedza jest... bo system nie jest trudny na którym pracuje Orange (znam z doświadczenia) do tego jest infolinia wspomagająca sprzedaż i obsługę, gdzie pokierują za rękę co i jak należy zrobić.

      Myślę, że oferta bez limitu 28zł z takim pakietem nie jest opłacalna dla Orange i tylko ma nas przyciągnąć do salonu, tak aby zaproponować nam abonament (z mniejszą ilością danych) w wyższej cenie.

      Nie wierzę, że tyle salonów ma z tym problem do tego ich kluczowy salon na Pl. Konstytucji?


      Poczekam jeszcze kilka dni, jak się nie uda przejdę do PLUS GSM, mam TV w CP to dostane plan zbliżony za 35zł - niby zobowiązanie ale z "pocałowaniem w rękę" mi to zrobią, bez łaski i chodzenia od salonu do salonu.


      @pablo (78.154..**)
      "To nie tylko Płock , Gostynin, moja przygoda zaczęła się dużo wcześniej.
      W warszawie Oange plac Konstytucji 6. Na prawdę duży salon, parter i pietro z obsługą klienta także nie wiedzieli. Tam było moje pierwsze podejście akurat miałem 30 min wolnego po pracy. Mówię załatwie szybko, wyskoczył im błąd, nie wiedzą , przyjdz Pan jutro, Nie zastanawiali się czemu, nie starali rozwiązać pomimo że pytałem jaki błąd? No jakis systemu. No ok, błąd to błąd załatwię w Płocku. I dopiero kilka podejśc w Płocku a tu zaczynajac od Salonu w Mostach na przemysłowej w Piatek ( znów bład) Pan przyjdzie w sobotę, dało mi do myslenia. Kolejny dzien bład, az w koncu odesłali mnie do Orange w Carefoor na przemysłowej. Tutaj tez bład, poinformowałem że znam ten "błąd" w sensie błąd bo błąd. I jutro czy pojutrze będzie to samo i ze to nie wina systemu. NIe wyjde stad poki nie bedzie przeniesione. To dopiero zaczęli sie zastanawiac i dzwonic o co chodzi. Nie udało się w tym samym dniu gdyz wysłali w końcu emaila do jakieś znowu głównej siedziby. Na drugi dzień w końcu wiedzieli jak to zrobić, dlatego wymieniłem nazwiska gdyż te osoby przez to przeszły. Ja bardziej bym obstawiał na brak szkoleń w przenoszeniu numerów. Nie mówiac ze w żadnym salonie w którym byłem nie znali promocji przeniesienia z karty na kartę "no limit z 8Gb netu" tylko standardowo w abonamencie Pan będzie miał lepiej damy Panu 1GB internetu. Dopiero gdy im powiedziałęm ze na stronie Orange-zakładka na kartę- oferta dla przenoszących numer to wielkie oczy. Tak jak mowisz z tego kasy nie maja , w ogole przenoszony klient to nie nowy klient.
      Inna bajka to nie wiedza pracowników przy zgodach marketingowych. Nie zgodziłem się na zamieszczenie numeru w publicznej ksiązce. Ale oni nie moga tego odchaczyć przy przenoszeniu i nie wydrukują mi formularza przenoszenia bez tej zgody bo tak system nie pozwala, Mówię nie prawda, to nie jest obligatoryjne. Zgadzam sie tylko na przetwarzanie moich danych celem realizacji usługi przeniesienia numeru. No i kolejna próba generowania dokumentów bez tej zgody.........ale to juz inny odcinek serialu. Przydałyby się szkolenia pracownikom
      "
      ========================
  • Przemo (94.254..**)
    2016-04-18 10:16:27
    W sobotę próbowałem przenieść numer do Orange na kartę w galerii Leszno. Dwie pracownice próbowały wcisnąć mi "zetafona". Twierdziły, że mogą przenieść numer tylko do oferty mix i abonament. To jest poważne traktowanie potencjalnych klientów?
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-04-18 12:02:08
      Przepraszamy za niedogodności, opcja przeniesienia jest tam dostępna. Rozmawialiśmy już z kierownikiem salonu i sprawa powinna zostać bez problemu załatwiona przy ponownej wizycie.
      • Przemo (109.173..**)
        2016-04-19 19:24:54
        Poradziłem sobie z przenoszeniem numeru w punkcie w Rawiczu. Bardzo miła obsługa, sprawę załatwiłem od ręki. Do pełni szczęścia i obsługi jak VIP zabrakło tylko kawy :-). Jednak można. Wielki plus dla tego punktu. Pozdrawiam.
    • Orange Ekspert (212.160..**)
      2016-04-18 12:18:40
      Przepraszamy za niedogodności, opcja przeniesienia jest tam dostępna. Rozmawialiśmy już z kierownikiem salonu i sprawa powinna zostać bez problemu załatwiona przy ponownej wizycie.
      • xxx (95.49..**)
        2016-04-18 22:24:24
        @Orange Ekspert

        Dzięki za pomoc, dziś poszło sprawniej.

        Natomiast zgłoszeń co do wymuszenia na Kliencie oferty postpaid jest coraz więcej, sugeruję pouczyć globalnie pracowników, w obecnej erze konkurencji i przepychankach w reklamach sugeruję coś z tym zrobić zanim konkurencja Wam nie pomoże :]
  • jokee (89.228..**)
    2016-04-26 09:31:49
    Witam, mam taryfę w orange za 28 zł. Ktoś wie jak załadować za 28 a nie za 30?
  • pablo (81.219..**)
    2016-04-26 11:15:27
    Nie ma doładowań za 28zł
  • Matis (77.252..**)
    2016-05-26 18:30:31
    Byłem w ORANGE YES i miałem uaktualnioną ofertę "za darmo do wszystkich w orange" przeniosłem się do NOWE ORANGE GO , dzisiaj doładowałem konto za 50 zł , przedłużyło mi konto o 90 dni i teraz moje pytanie: czy przy kolejnej zmianie taryfy ponownie na ORANGE YES moje konto wychodzące zmieni się na 90 dni czy na 50 tak jak jest za doładowanie w Orange Yes i drugie pytanie czy po przeniesieniu do Orange Yes będę miał nadal aktywną usługę "za darmo do wszystkich w orange" i czy z tego tytułu poniosę jakąś opłatę skoro już wcześniej byłem w Orange Yes i już z tej usługi korzystałem, proszę o pilną odpowiedź.
  • Petro (176.221..**)
    2016-05-31 14:22:35
    @Kordianek (37.47..**)Alan (212.160..**)
    "Alan to może do lekarza po zioła jak Ci się słabo robi! ja jestem 10 lat ponad z orange i oczekuję doceniania mnie lepiej niż nowego Użytkownika. Chyba jasno napisałem, że czekam na dedykowaną taryfę, gdzie np. trzeba spełnić jakiś warunek np. doładowywać na określoną kwotę, aby w następnym miesiącu otrzymać atrakcyjne bonusy czy pakiety.
    "
    ========================
    Albo jesteś niemądry albo naiwny. Brak słów na takie podejście.
    • Przemo (109.173..**)
      2016-06-05 07:41:39
      Ponoć problem w tym, że ten numer był w Orange i zostały w systemie stare dane. Nie można utworzyć procesu MNP zarówno jako nowy klient jak i obecny. Sytuacja kuriozalna.
  • Przemo (109.173..**)
    2016-06-04 21:33:15
    Proszę o pomoc w przeniesieniu numeru do Orange na karte. Numer był już w T-Mobile, Play, Virgin, Orange, Play i chciałbym wrócić do Orange. Niestety system na to nie pozwala, zostały w nim moje dane i klops. Wizyty w salonach nic nie dają. Zostaję odesłany z kwitkiem.
    • Damian (95.49..**)
      2016-06-04 23:24:59
      @Przemo

      Taki problem to nie problem, jeżeli Twoje dane już są i jest problem przeniesienia numeru bo masz za dużo kont abonenckich, niech pracownik skontaktuje się z Dealer Support powinien znać ten numer i go pokierują.
      W dużym skrócie musi zrobić wniosek MNP (przeniesienia numeru) w generatorze MNP (nie każdy pracownik ma do tego dostęp - zwykle nie chce mu się) zrobi wniosek w generatorze następnie przepchnie wydanie karty w drugim systemie i po problemie zabawy na 20 minut...
      Pracownikowi się nie chce bo to preepaid i nie ma za to kasy - składaj skargi do bólu i hejtuj na forum pomaga.



      @Przemo (109.173..**)
      "Proszę o pomoc w przeniesieniu numeru do Orange na karte. Numer był już w T-Mobile, Play, Virgin, Orange, Play i chciałbym wrócić do Orange. Niestety system na to nie pozwala, zostały w nim moje dane i klops. Wizyty w salonach nic nie dają. Zostaję odesłany z kwitkiem.
      "
      ========================
  • Jan (109.199..**)
    2016-07-17 17:47:27
    Ja szybko i sprawnie przeniosłem nr do Orange w Oleśnicy,polecam ten salon w rynku.

dodaj komentarz