Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach

0

Orange BlogTalks

Prowadzący i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze, ich zawodowe "życiorysy" przedstawiamy raczej proforma ;)

Michał Górecki

Trener, bloger, przedsiębiorca. Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, Nivea, czy Playboy. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się w prasie (Brief, MMP), na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych. Od 2 lat wspólnie z Proto.pl, prowadzi regularne szkolenia z zakresu kształtowania wizerunku w mediach społecznościowych, budowy strategii a także warsztaty praktyczne z tego zakresu.
Właściciel sklepu internetowego koszulkowo.com.


Natalia Hatalska

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet.
Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands.
Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Autorka bloga poświęconego reklamie hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce. Wykłada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.


Bartosz Idzikowski


Dzień zaczyna od czarnej kawy i zebrania graficznych inspiracji. Później wciela w życie regułę 10000 godzin Malcolma Gladwella jako partner i webdesigner w agencji interaktywnej WhyBlack. Przyznaje się do pracoholizmu. Nie pracuje z przymusu. Praca to efekt jego zamiłowań i pasji. Współtworzy bloga studiumprzypadku.com, walczy z trollami, hejterami i głupotą w sieci, przy pomocy rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaje się do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.
 

Tomasz Kudła

Za swoich bliskich przyjaciół uważa sarkazm i ironię. Potrafi odróżnić Bauhaus od De Stijl i Eamesa od Jacobsena. Nie musi pracować, bo 24/7 robi rzeczy, które lubi. Nie przepada za gołą babą w reklamie i zdaniem: “Inaczej się nie da”. Na co dzień stara się pokazywać, że się da, w tekstach pisanych na studiumprzypadku.com - blogu o komunikacji w nowych mediach, nagrodzonym w konkursie Blog Day 2012. Głupotę stara się krytykować, a mądrość chwalić na rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaję sie do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.


Beata Marek

Specjalizuje się w prawie nowych technologii ze szczególnym uwzględnieniem prawa IT, prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych i tajemnic prawnie chronionych oraz prawa kontraktowego. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie m.in. w obszarze cyberprzestępczosci, cyberzagrożeń oraz bezpieczeństwa informacji. Zajmuje się przede wszystkim szacowaniem ryzyka prawnego (ocena zgodności) oraz obsługą prawną projektów jak i całych spółek z sektora Technologii, Mediów i Telekomunikacji.
Aktywnie działa w ISSA Polska – Stowarzyszeniu do spraw Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych, Cloud Security Alliance Polska, Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń, a także International Cyber Threat Task Force. Redaktor Naczelna kwartalnika naukowego „Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review”.
Jest także autorką bloga dla przedsiębiorców i programistów – cyberlaw.pl

 

Paweł Opydo

Bloguje od jakichś 7 lat pod różnymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai - blogu, którego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzień pracuję nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, że jego blog jest najładniejszy w Polsce. Regularnie pisze i mówi wokoło co zrobić, aby blogi były ładniejsze, dzięki czemu dorobił się łatki hejtera. Sam się za takiego nie uważa. Więcej jego mądrości możecie przeczytać na fb.com/pOpydo.


Michał Sadowski

Pomysłodawca i Prezes Zarządu Brand24. Przedsiębiorca internetowy z 10-letnim doświadczeniem. Współtwórca popularnych polskich serwisów odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony internautów. Wybrany najlepszym polskim przedsiębiorcą internetowym w międzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Prelegent na największych polskich imprezach branżowych takich jak Kongres Dyrektorów Marketingu, Interent Beta, Social Media Day, czy Blog Forum Gdańsk. Mentor cyklu imprez Startup Weekend oraz w Inkubatorze Naszej Klasy. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor bestselerowej książki "Rewolucja Social Media", sprzedanej w nakładzie kilku tysięcy sztuk i wydanej przez Helion/OnePress. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Kacper Szczepanowski

Digital Marketing Manager @ Wunderman (Y&R Brands). Odpowiedzialny za strategie klientów agencji w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe, mobile i wideo. Trochę geek, bywa obcesowy, zazwyczaj w dobrej wierze.

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.


Karol Wnukiewicz

Absolwent studiów magisterskich kierunku Informatyka na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Ukończył także Blekinge Tekniska Högskola w Szwecji, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Software Engineering. Od 11 lat związany z branżą internetową. Dyrektor ds. technicznych Grupa Pino Sp. z o.o. Współtwórca i założyciel takich serwisów jak Brand24.pl, Patrz.pl, Sfera-Finansow.pl, Endorsio.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Livesite.pl i innych. Z wykształcenia i zamiłowania programista i projektant aplikacji internetowych. Czynnie uprawia koszykówkę, snowboard, od niedawna raczkuje w surfingu, a we wrześniu 2013 planuje przebiec wrocławski maraton.

dodaj komentarz